فروشنده سود پرک صنعتی بسته بندی

فروشنده سود پرک صنعتی با رعایت اصول بهداشتی و شیمیایی این ماده آب دوست را در بسته بندی های مناسب و در وزن های مختلف تهیه می نماید که شما قادر خواهید بود به راحتی آن را با نازل ترین قیمت ها تهیه نمایید.

فروشنده سود پرک صنعتی بسته بندی

موارد استفاده از سود پرک در صنعت

موارد استفاده از سود پرک در صنعت سود پرک یا کاستیک سودا یکی از ترکیبات فوق العاده پر مصرف در صنایع جهانی برای ساخت بسیاری از محصولات روزمره به شمار می رود که برای مثال می توان به محصولاتی همچون شوینده ها و پاک کننده ها نظیر صابون، مواد شوینده تجاری و تمیز کننده سطح فر اشاره نمود.

پاک کننده هایی که حاوی سود پرک 98 درصد می باشند، چربی ها و گریس هایی را که سبب مسدود شدن مجاری و لوله ها می شوند، به صابون تبدیل کرده و در آب حل می‌کنند که در این صورت به راحتی پاکیزه می شوند.

در صنایع دیگر از سود پرک برای تولید سلول های سوختی استفاده می شود.ا

ز سلول سوختی همانند باتری، برای تولید برق پاک و کارآمد استفاده می‌کنند که برای طیف وسیعی از کاربرد ها همچون حمل و نقل قابل بهره گیری است.

از دیگر کاربرد های سود پرک صنعتی می توان به موارد مصرف آن در پزشکی و داروسازی اشاره کرد. 

از آن در تهیه داروهای تسکین دهنده درد مانند آسپرین و همچنین در تولید ضد انعقاد کننده هایی ک در جلوگیری از لخته شدن خون نقش دارند استفاده می شود.

همچنین از آن در داروهای کاهش دهنده کلسترول بهره می گیرند.

جالب است بدانید رزین های اپوکسی ساخته شده از کاستیک سودا در توربین های بادی کاربرد دارند.

تاسیسات تصفیه آب از آن به منظور کنترل میزان اسیدیت آب و همچنین حذف فلزات سنگین بهره می برند.

همچنین از آن برای تولید هیپوکلریت سدیم استفاده می شود که یک ماده ضدعفونی کننده ی آب است.

از کاستیک سودا علاوه بر ساخت کاغذ در فرآیند بازیافت کاغذ نیز استفاده می  گردد که سبب جدا شدن جوهر از الیاف کاغذ شده و اجازه استفاده دوباره از الیاف کاغذ را می دهد.

از طرف دیگر در صنایع چوبی نیز برای تصفیه، تمیز و سفید کردن چوب از سود پرک استفاده می شود که در ساخت کابینت و مبلمان کاربرد دارد.

این ترکیب در صنایع مواد غذایی هم نفوذ کرده و از آن در تهیه ماده نگهدارنده استفاده می شود که سبب جلوگیری از قارچ زدن مواد غذایی خواهد شد.

شرکت تولید سود پرک صنعتی 98 درصد

شرکت تولید سود پرک صنعتی 98 درصد همانطور که گفته شد موارد کاربرد سود پرک بسیار گسترده می باشد که ما بخشی از موارد مصرف آن را گردآوری نموده و در اختیار شما قرار داده ایم که با آگاهی و دانش بیشتری خرید نمایید.

شرکت سود پرک صنعتی 98 درصد با کمال افتخار آماده ی عرضه و فروش این ترکیب شگفت انگیز با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب بازار بوده که شما عزیزان می توانید با تماس به مجموعه پرک برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش اقدام نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما