فروشنده سود پرک سفید کرمانشاه

سود پرک کرمانشاه از جمله مواد شیمیایی است که به دلیل خاصیت های مفیدی که دارد توانسته به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گیرد لذا به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد. فروشنده آن نیز این ماده را در خلوص بسیار بالا و قیمت های مناسب در دسترس مشتری قرار می دهد.

فروشنده سود پرک سفید کرمانشاه

کاربرد سود پرک در مواد شوینده

کاربرد سود پرک در مواد شوینده سود جامد پرک به دلیل خاصیت چربی بر و پاک کنندگی که دارد در تولید انواع مواد شوینده مانند صابون، مایع ظرفشویی، شامپو، شامپو فرش، انواع لکه برها و سفید کننده ها، جرم گیرها، مواد چربی زا و … بکار می رود، این ماده علاوه بر آن کاربردهای دیگری نیز دارد مانند:

  • سود پرک در صنایع کاغذ سازی باعث سفیدی و شفافیت کاغذ می شود.
  • در صنعت پتروشیمی به جهت سولفور زدایی در حفاری چاه 
  • در صنایع غذایی مانند تولید مواد لبنی و نوشابه و شستشوی میوه و سبزیجات
  • در صنعت تصفیه آلومینیوم، صنعت قالیشویی و در نظافت و شستشو
  • در صنایع تولید چرم سازی، الکل، تصفیه روغن، سرامیک، پخت مربا، دباغی، داروسازی، تلخی گیر زیتون، لوله باز کن، صنایع بازیافت، شستشوی ماشین آلات و مخازن، خنثی سازی اسید، صنعت نفت و گاز

سود پرک ماده ای سفید به شکل ورقه ای نازک بوده که در آب حل شده و رطوبت را جذب می کند لذا در زمان بسته بندی باید توجه شود که بسته دارای درز نباشد و آب را به خود نفوذ ندهد چون در صورت رسیدن رطوبت به سود فاسد خواهد شد.

صادرات سود جامد پرک کرمانشاه به ترکیه

صادرات سود جامد پرک کرمانشاه به ترکیه صادرات سود پرک جامد کرمانشاه به ترکیه به صورت گسترده انجام می شود و علاوه بر آن دیگر کشورهای همسایه نیز از خریداران این ماده هستند، این سود غیر فرار بوده و دارای اثر خورندگی است و در تماس با پوست باعث سوختگی می شود و زمانی که با آب مخلوط شود بخار و گرمایی را ایجاد می کند و به اطراف پخش می شود.

سود پرک علاوه بر خاصیت چربی بری که دارد به نوعی محیط های اسیدی را خنثی نموده و تنظیم کننده پی اچ نیز می باشد و کاربردهای آن نیز به دلیل این سه ویژگی مهم می باشد، این سود با نام های سود جامد، سود کاستیک، سدیم کاستیک، سود سوز آور و سدیم هیدروکسید شناخته می شود.

سود پرک از سود مایع ساخته می شود که در طی فرایندی سود مایع ۵۰ درصد به روش ممبران تبخیر شده و بعد از خنک شدن به صورت پولک و در نتیجه از آن سود پرک ۹۹ درصد تهیه می شود، این سود تولید شده مطابق با استانداردهای جهانی بوده و از کیفیت صادراتی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما