فروشنده سود پرک در همدان

فروشنده سود پرک همدان توانسته با عرضه این محصول در آمد خوبی را کسب کند و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می نماید. سود پرک یا همان سود سوز آور یکی از مواد شیمیایی مهم می باشد که رنگ سفیدی دارد و فرمول ساخت آن NaOH است. این محصول برای اولین بار به منظور از بین بردن چربی ها و جرم های روی ماشین آلات صنعتی تولید شد. 

فروشنده سود پرک در همدان

کاربرد سود پرک در صنعت نساجی

کاربرد سود پرک در صنعت نساجی

کاربرد سود پرک در صنعت نساجی برای رنگ آمیزی الیاف ها مانند نایلون و پلی استر استفاده می شود. علاوه بر این، این ماده شیمیایی کاربرد های فراوان دیگری هم دارد که ما در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • بیشتر استفاده ای که این ماده شیمیایی می شود در صنعت کاغذ سازی می باشد. در واقع از این محصول برای سفید کردن کاغذها استفاده می کنند. علاوه بر این ما می توانیم از این ماده برای سفید کردن کاغذهای بازیافتی استفاده کنیم.
  • برای تولید انواع محصولات شوینده است استفاده می شود. در واقع ما می توانیم با کمک این ماده به تولید سور فکتانت های که در تولید محصولات شوینده به کار می رود استفاده کنیم.
  • برای تولید انواع سفید کننده کاربرد دارد.
  • برای تولید آلومینیوم مناسب است یعنی ما می توانیم با کمک آن ها سنگ معدن بوکسیت ها که در تولید آلومینیوم کاربرد دارد استفاده کنیم.
  • سود پرک، سدیم هیدروکساید یا سود مایع برای تولید حلال ها، مواد پلاستیکی، پارچه، چسب، مواد پوشش دهنده، علف کش ها، رنگ و جوهر استفاده می شود.
  • در صنعت دارویی و نفت و گاز هم کاربرد دارد.

تولید کننده سود جامد پرک در همدان

تولید کننده سود جامد پرک در همدان

تولید کننده سود پرک جامد در همدان با تمام قدرت و توان خود سعی می کند محصول با کیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد لذا مشتریان نیز بعد از خرید رضایت کاملی از آن داشته اند. در هنگام خرید این ماده شیمیایی دقت کنید و دستتان را بدون دستکش به روی آن نزنید چون این ماده بسیار قوی است و می تواند پوست دست شما را از بین ببرد.

این محصول را باید به دور از رطوبت نگهداری کنیم و در هنگام انبار کردن باید آن را در مکانی که رطوبت وجود ندارد نگهداری کنیم. چون به سرعت رطوبت را جذب می کند و باعث می شود سود پرک ما فاسد شود. میزان خلوص سود جامد پرک حدود 98 درصد می باشد. این ماده رنگی سفید دارد و دمای ذوب آن 1390 درجه سانتی گراد می باشد و چگالی آن 2.13 است. شما می توانید بسته به نیاز خود این محصول را در خلوص های مختلفی تهیه کنید و بهترین محصول را تولید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما