فروشنده بهترین سود پرک اصل

امروزه فروشنده بهترین سود پرک اصل با شیوه های نوین این محصول پرکاربرد را عرضه و به فروش می رساند. سود پرک اصل و خالص ماده جامد بلوری شکل است که خاصیت خورندگی بالایی دارد از این رو نام آن را سود سوزآور نیز بیان می‌کنند.  این محصول در بسته بندی های مناسب عرضه و به فروش می رود. در حال حاضر سود پرک اصل به صورت 98% در بازار موجود است.

فروشنده بهترین سود پرک اصل

نام علمی سود پرک چیست؟

نام علمی سود پرک چیست؟ آیا می دانید نماد شیمیایی و نام علمی سود پرک چیست؟ سود پرک را با نام های متفاوتی در ایران می شناسند اما نام علمی آن سدیم هیدروکسید است. نماد شیمیایی آن NaOH می باشد.

این محصول دارای ویژگی های مختلفی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تنظیم کننده PH، چربی بر قوی و خنثی کننده محیط های اسیدی اشاره کرد.

صنایع مختلف بسیاری از این محصول به عنوان مواد اولیه در تولید کالاهای خود استفاده می کنند. قابلیت های بالایی که دارد باعث شده که از لحاظ اقتصادی به عنوان یک ماده شیمیایی مهم تلقی شود.

این محصول را می توانید در شکل‌های مختلف خریداری کنید. از جمله بسته‌بندی‌های سود پرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیسه های 25 کیلویی
  • سطل های فلزی 25 کیلویی
  • پالت های 1.5 تنی

فروش سود پرک در سه نوع بالا در کشور انجام می شود. این محصول در کیفیت های بالا تولید و عرضه می شود.

صادرات سود کاستیک پرک اصل به عراق

صادرات سود کاستیک پرک اصل به عراق سود کاستیک پرک اصل که به صورت سود پرک 98 درصد بسته بندی شده در حجم 25 کیلو در حجم عمده به کشور عراق صادرات می شود. ارسال این کالا به عراق یکی از راه های ارزاوری در کشور است.

به دلیل تقاضای بالای مصرف کنندگان داخلی و خارجی از این نوع سود پرک، ارائه دهنده این محصول در صدد افزایش حجم فروش خود است. لذا آن ها را به صورت های مختلف خرید و فروش می کند.

این شرکت با قیمت های رقابتی صادرات بهترین نوع کاستیک سود پرک را به کشور عراق و دیگر کشورها انجام می دهد. این محصول در صنعت های مختلف نظیر مواد بهداشتی، غذایی، کشاورزی و… قابل استفاده است.

جهت ارتباط مستقیم با فروشنده و یا صادر کننده این محصول در ابتدا باید اشخاص قابل اعتماد و معتبر را بشناسید تا بتوانید به راحتی خریدهای خود را به صورت عمده انجام دهید.

خاصیت جذب کنندگی رطوبت هوا در این نوع ماده شیمیایی جامد و بی رنگ باعث شده که تمامی تولید کنندگان از این ماده به عنوان ماده اولیه در صنایع خود استفاده کنند.این محصول دارای خورندگی بسیار بالایی بوده و باید در هنگام استفاده از آن تمام نکات ایمنی را رعایت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما