فروشنده انواع کلسیم کلراید ازمایشگاهی

کلسیم کلراید ترکیب شیمیایی متشکل از کلر و کلسیم با فرمول cacl۲ می باشد. این ماده به صورت جامد و محلول در بازار  است و در بسیاری از صنایع برودتی و لبنی کاربرد دارد. از کاربردهای این محصول می‌توان به نقش آن در تولید خوراک دام و طیور، داروهای پزشکی، شیرینی، طعم دهنده ها، سس، چاشنی، انواع سس و شکلات اشاره کرد. فروشنده انواع کلسیم کلراید آزمایشگاهی این محصول را با قیمت مناسب و در حجم های مختلف به بازار ارائه نموده است.

فروشنده انواع کلسیم کلراید ازمایشگاهی

مشخصات کلسیم کلراید آزمایشگاهی چیست؟

مشخصات کلسیم کلراید آزمایشگاهی چیست؟ یکی از عمده ترین کاربردهای کلسیم کلراید برای جلوگیری از تشکیل یخ بوده و بنابراین یکی از اولین مشخصات این محصول توانید خاصیت ضد انجماد بودن آن می باشد.

این محصول دارای دمای ذوب ۷۷۲ تا ۷ ۱۷۵ درجه سانتی گراد می باشد و نقطه جوش آن به ۱۹۳۵ درجه سانتی گراد می‌رسد. کلسیم کلراید آزمایشگاهی در اتانول، متانول، الکل ها، آب، استون و اسید استیک حل می شود و در دمای اتاق به شکل یک پودر جامد سفید رنگ بلورین است.

همانطور که از فرمول شیمیایی این محصول مشخص است کلسیم یک جامد خشک بوده و به شدت اجازه به رطوبت می باشد. این محصول برای کاربرهای آزمایشگاهی به صورت محلول نیز در بازار عرضه می شود.

نگه داری این محصول باید در بسته بندی های ضد رطوبت و هوا باشد و به عبارتی بسته بندی باید کاملا پلمپ گردد.

جرم مولکولی این محصول ۲.۱۵ گرم در هر سانتی متر مکعب می باشد و بنابراین وزن بسیار کمی دارد. این محصول دارای گرید خوراکی و صنعتی است و در هر دو مورد کاربردهای بسیار متعددی دارد. 

کلسیم کلراید آزمایشگاهی برای نگه داری به دمای مثبت ۵ تا مثبت ۳۰ درجه سانتی گراد نیازمند است و در این دما همه خصوصیات خود را به خوبی حفظ می کند.

بازار پخش کلسیم کلراید 2 آبه

بازار پخش کلسیم کلراید 2 آبه کلسیم کلراید 2 آبه یکی از انواع مختلف این ماده شیمیایی بسیار پر کاربرد است که بیشترین کاربرد را در فرآیند بتن سازی و استفاده از آن رد ساختمان های مختلف دارد. این محصول باعث خشک شدن سریع تر بتن شده و آب موجود در بتن به سرعت خشک می شود و بنابراین در حداقل زمان ممکن و در هر دمایی می توان بتنی محکم را در حداقل زمان به دست آورد.

در بازار پخش کلسیم کلراید دو آبه این محصول با کیفیتی تضمین شده و با حداقل قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار می گیرد تا جهت فروش و یا پیشبرد کسب و کار از آن استفاده نمایند.

همچنین ارتباط مستقیم با این بازار و سفارش بدون واسطه می تواند بهترین روش برای تهیه ارزان تر این محصول باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما