عرضه کنندگان سود پرک اصل بندر امام

یکی از بهترین عرضه کنندگان سود پرک اصل بندر امام در ایران می باشد. ایران به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان سود پرک اصل بندر امام از خط تولید جدید و فناوری های به روز دنیا در تولید سدیم هیدروکسید مایع و همچنین سود کاستیک استفاده می کنند.

شرکتهای دیگر از روش الکترولیز غشایی و شیوه های کاملا اصولی جهت تولید سود پرک استفاده می کنند. از عمده فعالیت های این شرکت ها شامل تولید سدیم هیدروکسید جامد 98% در کیسه های سه لایه شامل پلی اتیلن، پلی پروپیلن و لایه پلاستیکی سود پرک رقیق و سطلهای فلزی می باشد.

گروه صنعتی سود پرک بندر امام، سهم عمده ای از محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کرده است و نیاز مشتریان و صنایع داخلی را نیز تامین می کند و از این جهت،نسبت به سایر تولید کننده سود پرک در ایران پیشتاز است.

عرضه کنندگان سود پرک اصل بندر امام

تولید سود پرک با روش غشایی

تولید سود پرک با روش غشایی تولید سود پرک با روش غشایی به چه صورت است ؟در این فرآیند آند و کاتد توسط یک غشاء هدایت کننده یون و غیر قابل نفوذ توسط آب از یکدیگر جداشازی می شود. محلول آب نمک از بخش آند عبور می کند و یون های کلرید به گاز کلر اکسیده می کنند. یون های سدیم به سمت کاتد که در آن محلول سود جریان دارد هدایت می کنند. آب فاقد املاح زیاد شده به جریان کاتولیت هیدرولیز شده است و گاز هیدروژن و یون های هیدروکسید آزاد سازی می کند.

یون های هیدروکسید و سدیم با هم ترکیب می شوند تا سود تولید کنند. غلظت سود پرک به وسیله گردش جریان سود قبل از تخلیه شدن از سل، معمولاً بین ۳۲ تا ۳۵ درصد نگهداری می شود و پس از آن در واحد تغلیظ درصد آن به حدود ۴۸ درصد می رسد.غشاء موجود از مهاجرت یون های کلرید از آند به کاتد جلوگیری می نماید. جنس کاتد بکار برده شده درسل های غشایی معمولا فولاد ضد زنگ و یا نیکل هست. کاتدها اغلب با کاتالیستی پوشانده می شوند.

قیمت انواع سود پرک بندر امام

قیمت انواع سود پرک بندر امام یکی از مهمترین عواملی که سود پرک قیمت مناسب خیلی مهم است و بر پایه همین اساس،خرید و فروش صورت می گیرد، درصد خلوص هیدروکسید سدیم می‌باشد. به طور میانگین سود پرک بندر امام با خلوص۵۰ درصد در بازار وجود دارد. اما باتوجه به نیاز مشتریان،این ماده با درصد خلوص متفاوت نیز به فروش می رسد.

به طور نمونه، بعضی از گریدهای هیدروکسید سدیم با حدود ۹۸ درصد در کارخانه های سود پرک تولید می شوند. نرخ سود پرک با درصد خالصی پایین تر، نسبتاً ارزان تر وبه صرفه است. مگر آنکه خصوصیات دیگری موجب شود که قیمت این سود پرک بندر امام افزایش پیدا کند.

هیدروکسید سدیم خالص یک جامد کریستالی هست که بدون تجزیه شدن به طور مستقیم در دمای ۳۱۸ درجه سانتیگراد ذوب می شود. این ماده در آب محلول است اما در حلال های قطبی مانند اتانول و متانول، حلالیت کمتری را دارا دمی باشد. محلول هیدروکسید سدیم در حلال های غیرقطبی، نامحلول می ‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما