عرضه مستقیم سود پرک کاستیک اصل

سود پرک جزء دسته مواد جامد و صنعتی می باشند که در صنعت کاربرد های مختلفی دارند و در شکل های پرک شده در دمای ذوب ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد و چگالی ۲.۷ گرم بر سانتی متر مکعب می باشد و دارای مدل های مختلفی می باشند.

مرکز عرضه مستقیم سود پرک کاستیک اصل، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در بسته بندی های متنوع و جرم های گوناگونی چون گرمی و کیلویی با قیمت های بسیار مناسب و عالی برای تمامی افراد کارخانه دار و با احترام به مشتریان و متقاضیان عزیز ارائه می شود.

عرضه مستقیم سود پرک کاستیک اصل

کاربرد سود پرک کاستیک اصل

کاربرد سود پرک کاستیک اصل در این قسمت قصد داریم به بررسی کاربرد های اصلی سود پرک غلیظ کاستیک اصل بپردازیم:

  • اولین و مهم ترین کاربرد این نمونه محصولات این است که به عنوان باز های بسیار قوی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند در حدود ۵۷ درصد این محصول در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه آن ها در صنعت کاغذ سازی استفاده می شده و کاغذ های صنعتی و معتبر بسیار زیادی سالانه با استفاده از این ماده ارزشمند تولید می شود.
  • دومین کاربرد این سود های پرک به همراه خاکستر های سوخته شده از چوب های تنومند است که این ترکیب به دست آمده برای پاک شونده های قوی و شستشو چربی های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سومین کاربرد در صنات شستشو بهداشت و نظافت شخصی می باشد و در تولید بسیاری از خمیر دندان های قوی و همچنین شامپو ها و حتی صابون های شستشو صورت و بدن و مایع های دسشویی و ظرفشویی استفاده می شود.

بررسی قیمت انواع سود پرک کاستیک

بررسی قیمت انواع  سود پرک کاستیک مرکز خرید و فروش انواع سود پرک کاستیک، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با بسته بندی های متنوع و جرم های گوناگونی چون پانصد گرمی و هفتصد گرمی و همچنین در اندازه های یک کیلو گرمی الی دو کیلوگرمی با خالصیت بسیار بالا و درجه خلوص کم با قیمت های عالی و مناسب با احترام به تمامی خریداران عزیز ارائه می نمایند.

در این قسمت قصد داریم به بررسی قیمت سود پرک ارزان بپردازیم و عوامل مختلفی در تعیین قیمت ها نقش دارد که در اینجا قصد داریم به دو مورد از آن ها بپردازیم:

اولین عامل تعیین کننده نرخ این محصولات اندازه و سایز بسته بندی آن ها است و هر چه اندازه آن ها بزرگ تر و بیشتر باشد قیمت نهایی بیشتری داشته و گران تر می باشند.

دومین عامل موثر در قیمت نوع ترکیبات داخل محصولات است که هر چه فرمول شیمیایی تر و پیچیده تری داشته باشند قیمت بالا تری داشته و گران تر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما