صادرکنندگان انواع سود پرک کریستال

سود پرک کریستال یکی از نمونه های موجود از این ماده شیمیایی در بازار است، این محصول دارای کاربرد های مختلفی در صنایع متفاوت است و به نام سود سوزآور نیز شناخته می شود، صادرات سود پرک علاوه بر فروشی که در کشور دارد نیز بسیار رایج است و صادرکنندگان انواع سود پرک را به کشور های مختلف صادر می نمایند، این مجموعه نیز یکی از مراکز فروش و صادر کنندگان این محصول می باشد.

صادرکنندگان انواع سود پرک کریستال

اطلاعاتی جامع درباره سود پرک

اطلاعاتی جامع درباره سود پرک در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی جامع درباره سود پرک ارائه دهیم، در ابندا لازم است تعریفی از سود پرک داشته باشیم، سود پرک که با نام سود کاستیک پرک نیز نامیده می شود دارای فرمول شیمیایی NAOH است، این ماده به صورت ورقه های نازک سفید رنگ است که دارای خواص جذب رطوبت بوده و در آب قابل حل می باشد.

تولید این ماده از طریق تبخیر سود مایع کاستیک انجام می شود، سود پرک در دمای ۱۳۹۰ درجه سانتیگراد ذوب می شود و دارای چگالی ۲/۱۳ است. از آنجایی که این محصول جاذب رطوبت است بهتر است که هنگام حمل و نقل، از پوشش‌ های مناسبی برای آن استفاده گردد تا رطوبت هوا را جذب نکند، این محصول دارای اثر خورندگی بر روی پوست است لذا هنگام استفاده از آن باید نکات ایمنی را در نظر گرفت.

از جمله صنایعی که از این ماده استفاده می کنند می توان به رنگرزی، تولید کاغذ و کارتن، نساجی و چرم، نفت و گاز، باطری سازی، صنایع غذایی و کنسرو سازی، تولید قند، شکر و روغن، دارو سازی و آرایش و بهداشتی، تولید شیشه و آلومینیوم و … اشاره نمود.

المان های تأثیرگذار بر قیمت سود پرک کریستال

المان های تأثیرگذار بر قیمت سود پرک کریستال المان های تاثیرگذار مختلفی بر قیمت سود پرک کریستال تاثیر دارد که می توان به برند تولید کننده آن، کیفیت آن، نوع بسته بندی، داخلی یا خارجی بودن آن، حجم محصول، نحوه خرید و …اشاره نمود، در صورتی که قصد خرید این محصول در مقادیر بالا و با قیمت بسیار مناسب نسبت به بازار را دارید می توانید از طریق این مجموعه اقدام به خرید کنید.

همان طور که اشاره شد استفاده از این محصول در صنعت است و این صنایع سود پرک را در مقادیر بالا خریداری می کنند زیرا قیمت تمام شده برای آن ها پایین تر خواهد بود، این مجموعه آماده همکاری با اشخاص و یا شرکت های مختلف برای تامین انواع سود پرک در نمونه های مختلف می باشد.

برای خرید سود پرک اصل عمده تنها کافی است با استفاده از راه های ارتباطی موجود در سایت با تیم فروش ما تماس گرفته و محصول مورد نظر را در حجم دلخواه سفارش دهید، پس از آن، این محصول در اولین فرصت برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما