صادرات سود پرک 98% بسته بندی

هیدروکسید سدیم، که همچنین به آن سود پرک کاستیک یا سوز آور گفته می شود، یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی NaOH است. این ماده به عنوان یک جامد سفید و ریزسنجی رخ می دهد، که در آب بسیار محلول است. در هنگام انحلال مقدار زیادی گرما آزاد می شود. این محلول آبی یک پایه قوی است و پایه های ضعیف تری را از نمک های آنها جابجا می کند. مجموعه ما صدر کننده و عرضه کننده داخلی سود پرک بسته بندی 98% در ایران می باشد.

صادرات سود پرک 98% بسته بندی

نگاهی بر محصول صادراتی سود پرک

نگاهی بر محصول صادراتی سود پرک سنتز

هیدروکسید سدیم به چند روش تولید می شود. روش اول واکنش کربنات سدیم با هیدروکسید کلسیم است:

\ displaystyle {\ ce {Na2CO3 + Ca (OH) 2 -> 2 NaOH + CaCO3}}} {\ displaystyle {\ ce {Na2CO3 + Ca (OH) 2 -> 2 NaOH + CaCO3}}

کربنات کلسیم کم محلول ، رسوبی را تشکیل می دهد که از محلول فیلتر می شود. هیدروکسید سدیم بسیار محلول در فیلتر موجود است. راه حل را می توان مانند گذشته استفاده کرد.

روش کارآمدتر الکترولیز یک محلول آبی کلرید سدیم است. در کاتد ، یون های سدیم به سدیم کاهش می یابد ، که تقریباً بلافاصله با آب واکنش نشان می دهند تا هیدروکسید سدیم تشکیل شود:

\ displaystyle {\ ce {Na + + e ^ – -> Na}}} {\ displaystyle {\ ce {Na + + e ^ – -> Na}}}

\ displaystyle {\ ce {2 Na + 2 H2O -> 2 NaOH + H2}}} {\ displaystyle {\ ce {2 Na + 2 H2O -> 2 NaOH + H2}}}

بنزین کلر در آند تشکیل می شود ، که دور می شود.

این فرآیند الکترولیز در مقیاس صنعتی با استفاده از روش آمالگام ، دیافراگم یا غشای استفاده می شود. کلیه روشها مشترک است که برای به دست آوردن هیدروکسید سدیم بی آب مراحل تمیز کردن و تمرکز اضافی لازم است.

خواص و واکنشها

هیدروکسید سدیم بسیار ریزسنجی است: گلوله هایی که در معرض رطوبت هوا قرار دارند ، روان می شوند. این ماده همچنین با دی اکسید کربن اتمسفر واکنش نشان می دهد تا کربنات هیدروژن سدیم و کربنات سدیم تشکیل شود:

{\ displaystyle {\ ce {NaOH + CO2 -> NaHCO3}} {\ displaystyle {\ ce {NaOH + CO2 -> NaHCO3}

\ displaystyle {\ ce {2 NaOH + CO2 -> Na2CO3 + H2O}}} {\ displaystyle {\ ce {2 NaOH + CO2 -> Na2CO3 + H2O}}}

بنابراین باید در یک ظرف بسته نگه داشته شود.

هیدروکسید سدیم با تشکیل اسیدهای قوی و ضعیف واکنش نشان می دهد و نمکهای سدیم مربوطه را تشکیل می دهد (از طریق واکنش خنثی سازی):

\ displaystyle {\ ce {NaOH + HCl -> Na + + Cl- + H2O}}} {\ displaystyle {\ ce {NaOH + HCl -> Na + + Cl- + H2O}}

این واکنش در تیتراسیون اسید و باز استفاده می شود. اما ، از آنجا که هیدروکسید سدیم آب و دی اکسید کربن را جذب می کند ، نمی تواند به عنوان یک استاندارد اولیه مورد استفاده قرار گیرد و ابتدا باید روی عنوانی از والدین مانند اسید اگزالیک یا هیدروژن فتالات پتاسیم قرار گیرد.

هیدروکسید سدیم برای تشکیل آلومینات سدیم و گاز هیدروژن با آلومینیوم واکنش نشان می دهد:

\ displaystyle {\ ce {2 Al + 2 NaOH + 2 H2O -> 2 NaAlO2 + 3 H2}}} display \ displaystyle {\ ce {2 Al + 2 NaOH + 2 H2O -> 2 NaAlO2 + 3 H2}}

این واکنش در فرآیند بایر استفاده می شود.

برنامه های کاربردی

هیدروکسید سدیم یک پایه قوی است که به طور مکرر هم در آزمایشگاه و هم در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد ، به عنوان مثال در تولید صابون از چربی ها (saponification) ، رنگ ها ، ریون و سلولز از چوب و نی. از این ماده در فرآوری پنبه و تمیز کردن چربی ، نفت و بنزین استفاده می شود. هیدروکسید سدیم همچنین در سنتز ترکیبات دیگر مانند هیپوکلریت سدیم ، سدیم فسفات ، سولفید سدیم و آلومینات سدیم مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده سود پرک کاستیک بسته بندی

تولید کننده سود پرک کاستیک بسته بندی مجموعه ما برترین تولید کننده سود پرک صادراتی در ایران می باشد. محصولات ما تحت استاندارد های روز بین الملی و با استفاده از روش ها و دستگاه های فناوری نوین تولید می گردند. در کنار این موارد امکان خرید غیر حضوری نیز برای سود کاستیک مجموعه ما فراهم شده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت محصولات، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش و خرید سود پرک بسته بندی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما