صادرات سود پرک کرمانشاه به عراق

سود پرک کرمانشاه یا کاستیک سودا از جمله فرآورده هایی است که در فهرست کالا های صادراتی ایران به کشور های همسایه از جمله عراق قرار دارد. نام علمی این ماده سیدم هیدروکسید از جمله مواد شیمیایی پر کاربرد است که نوعی ماده جامد و بی بو و سفید رنگ است که در اثر حل شدن در آب گرمای زیادی از خود تولید نموده و از قدرت خورندگی بالا برخوردار می باشد.

صادرات سود پرک کرمانشاه به عراق

آشنایی با مصارف خانگی سود پرک

آشنایی با مصارف خانگی سود پرک سود پرک که به آن کاستیک سودا نیز گفته می شود یکی از ترکیبات پر مصرف در بخش های صنعتی و غیر صنعتی است که کاربرد آن به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی موجود در آن می باشد.

به عنوان مثال این ماده نوعی چربی زدای قوی و خنثی کننده محیط های اسیدی است که تنظیم کننده میزان پ هاش نیز می باشد. 

یکی از مصارف عمده این ماده در بخش خانگی است که از آن جهت تولید شوینده های مختلف استفاده می شود. همچنین در تولید انواع مواد غذایی مانند شکلات، کاکائو، مواد تصفیه کننده سبزی و میوه، نوشابه و همچنین تصفیه روغن و کنسرو سازی کاربرد زیادی دارد. 

مصارف خانگی سود پرک بخشی به طور مستقیم و بخشی نیز به صورت غیر مستقیم است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع لبنی و صنعت دارو سازی، صنایع آرایشی و بهداشتی
  • آبکاری فلزاتی مانند روی، آلومینیوم و آبکاری
  • الکل سازی، صنعت کاشی و سرامیک
  • تولید انواع مواد شوینده بهداشتی مانند صابون 
  • تولید چربی گیر و جرم گیر
  • نساجی و تولید ابریشم مصنوعی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • آزمایشگاه ها و صنعت تولید چسب، تولید مواد ضد عفونی، صنعت خودروسازی

این محصول در کارخانه سود پرک تولید شده و به اشکال مختلف بسته بندی می شود. از آن جمله می توان به نمونه بسته های کیسه های 25 کیلویی لمینت شده غیر قابل نفوذ، سطل های فلزی 25 کیلویی و کیسه های جامبو بگ اشاره کرد. فروش سود پرک در هر کدام از بسته بندی های فوق متفاوت است و کارخانجاتی که ظرفیت تولید زیادی دارند متقاضی خرید بسته های بزرگ تر از این کالا می باشند.

فروش سود پرک خالص از کارخانه کرمانشاه

فروش سود پرک خالص از کارخانه کرمانشاه کارخانه کرمانشاه یکی از مراکز تولید و فروش سود پرک می باشد. این ماده در فرایند تولید با درجه خلوص متفاوت تولید می شود که سود پرک خالص قیمت بیشتری در مقایسه با انواع دیگر آن دارد.

در فرایند تولید این ماده از آخرین تکنولوژی روز و روش های کاملا اصولی بهره گرفته شده است که منجر به تولید و فروش سود پرک با درجه خلوص بالا و فاقد هر گونه ناخالصی در بسته بندی های متنوع می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما