صادرات سود پرک بندر امام

در این مقاله قصد داریم در مورد یک ترکیب شیمیایی ارزشمند صحبت کنیم که در اکثر زمینه های صنعتی و غیر صنعتی یک ماده اولیه بسیار ارزشمند محسوب می‌شود. این ماده شیمیایی پر کاربرد سود پرک است. سود پرک با کیفیت بالا و در مقدار بسیار زیاد در کشورمان ایران تولید می‌شود.  

سود پرک بندر امام از جمله بهترین و با کیفیت ترین سود پرک تولید شده در ایران است که صادرات آن رونق فراوانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش عمده این محصول با واحد مشاوره فروش ما تماس بگیرید. 

صادرات سود پرک بندر امام

بررسی مواد تشکیل دهنده در سود پرک

بررسی مواد تشکیل دهنده در سود پرک سود پرک یک ماده اولیه بسیار اساسی است. اگر در زمینه صنعت پتروشیمی، پالایشگاه، داروسازی، نساجی، تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده و دیگر زمینه های مهم و اساسی صنعت و معدن مشغول به کار بوده باشید، حتما با سود پرک آشنایی دارید و می‌دانید که بدون این ماده یا کیفیت عملکرد و محصول به شدت کاهش می‌یابد و یا خط تولید شرکت ها و کارخانه های بزرگ متوقف می‌شوند.

اما ببینیم سود پرک چه نوع ترکیبی است و چرا اینقدر پر اهمیت است؟ 

سود پرک به حالت جامد است. رنگ آن سفید بوده و بدون بو می‌باشد. ساختار این ترکیب به شکل بلور های شفاف است. سود پرک جامد حاصل از محلول سود سوز آور یا NaCl است. این ترکیب خصلت قلیایی یا بازی بسیار شدیدی دارد و به شدت آب دوست است. 

ترکیبات آب دوست حلالیت بسیار عالی در آب دارند. علت این حلالیت خوب به دلیل قطبی بودن این ترکیب است چرا که وقتی سود پرک را به محلول آبی اضافه می‌کنیم این ترکیب به کاتیون سدیم و آنیون هیدروکسید تجزیه شده و قطب های مثبت و منفی این ترکیب و آب با هم واکنش داده و پیوند های هیدروژنی بسیار قدرتمندی ایجاد می‌شوند. 

محصول حاصل کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد. مثلا به دلیل اینکه سود پرک pH بالایی داشته و قلیای بسیار قوی است، در محیط های صنعتی که نیاز به تعدیل pH یا کاهش اسیدیته داشته باشیم، این ترکیب با اسید تحت واکنش شیمیایی اسید_ باز واکنش داده و pH بستر واکنش یا محصول نهایی ما به مقداره مورد نظر می‌رسد.

امروزه با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا دانشمندان و محققان ایرانی می‌توانند انواع مختلف سود پرک را با پارامترهای کنی و کیفی متفاوت تولید کنند. بسته پروژه و زمینه مورد استفاده از این محصول، ممکن است مواد تشکیل دهنده و مشخصات شیمی_فیزیکی سود پرک متفاوت باشند، لذا برای کسب اطلاعات کامل در هنگام خرید و انتخاب مناسب ترین، با کیفیت ترین و بهترین سود پرک برای پروژه خود می‌توانید از اطلاعات مشاوران و کارشناسان ما استفاده کنید.

سفارش عمده سود پرک بندر امام

سفارش عمده سود پرک بندر امام صادرات سود پرک در بندر امام رشد چشمگیر داشته است.  این امر به دلیل کیفیت بالای محسوب تولیدی و سهولت شرایط صادرات در این منطقه است. کشور های همسایه با علم بر کیفیت سود پرک بندر امام سالانه حجم زیادی از این محصول را برای به کار بردن در صنایع خود از کشور ما خریداری می‌کنند.

برای سفارش سود پرک مرغوب و با کیفیت به صورت عمده، مستقیم و با مناسب ترین قیمت ما سود پرک صادراتی بندر امام را به شما خریداران محترم توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید با خرید این محصول هم خرید رضایت مندانه و به صرفه ای داشته باشید و هم کیفیت عملکرد صنعتی و کیفیت محصولات تولیدی در پروژه خود را بالا ببرید.  صرکارشناسان ما در واحد فروش می‌توانند کامل ترین اطلاعات در ارتباط با محصول را در اختیار شما قرار دهند و در ثبت سفارش شما را یاری کنند.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما