صادرات انواع کاستیک سودا پرک خالص

سود پرک محصولی شیمیایی و بسیار پر کاربرد است که از آن برای تهیه محصولات مختلف در صنایع گوناگون بسیار بهره می برند، این محصول در داخل کشور مطابق استانداردهای روز به صورت کاملا پیشرفته تولید شده و مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد، صادرات انواع کاستیک سودا پرک خالص در بسته بندی های سالم و معتبر با کیفیت ممتاز و قیمت های ارزان و استثنایی انجام می شود.

صادرات انواع کاستیک سودا پرک خالص

ویژگی انواع کاستیک سودا پرک اصل

ویژگی انواع کاستیک سودا پرک اصل سود پرک یا کاستیک سودا با نام علمی سدیم هیدروکسید نیز معروف می باشد، ماده ای جامد و بدون بو است که به صورت بلورین سفید موجود بوده و شفاف می باشد، این محصول شیمیایی بسیار با ارزش است و به صورت غیر فرار می باشد، خاصیت خورندگی آن بالا بوده و هنگام حل شدن با آب یا اسید خنثی شده و گرمای زیادی تولید می کند، این محصول نوعی کالای تجاری، اقتصادی و صادراتی بوده که در داخل کشور توسط بهترین مهندسین خبره به صورت کاملا استاندارد و مورد تایید تولید شده و در بسته بندی های سالم و با کیفیت عرضه می شود.

سود کاستیک ویژگی های گوناگونی دارد که باعث شده پرمصرف‌ترین ماده در صنایع مختلف باشد، این محصول نوعی پاک کننده چربی بسیار قوی است، به همین دلیل در صنعت تولید مواد شوینده بسیار به کار گرفته می شود، همچنین از آن در صنایع کنسرو سازی، تصفیه آب، شیرین کردن زیتون و تولید انواع شکلات و کاکائو استفاده می‌ کنند.

کاستیک سودا همچنین در صنعت آبکاری فلزات و در صنعت داروسازی و آرایشی بهداشتی بسیار کاربرد دارد، این محصول فرمول شیمیایی ویژه ای دارد، از آن در صنعت تولید چرم و نساجی نیز بهره می‌ برند.

عمده فروشی انواع کاستیک سودا پرک

عمده فروشی انواع کاستیک سودا پرک عمده فروشی انواع کاستیک سودا پرک محصول را در بسته بندی های تجاری، بهداشتی و سالم با پایین ترین قیمت ها عرضه می کند، این مرکز بسیار معتبر و مطمئن است و با ارائه قیمت های استثنایی و ویژه همچنین ارسال محصول در کم ترین زمان با کم ترین قیمت ها به مناطق مختلف و بازارهای خارجی در زمینه رفاه مشتریان خدمات ویژه‌ای ارائه می دهد.

این مرکز مرغوبیت و کیفیت محصول و سلامت مصرف کننده را در اولویت کار خود قرار داده و کاستیک سودا درجه یک را به صورت تضمینی ارائه داده و تخفیفات ویژه و استثنایی نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرد، محصول عرضه شده به صورت مستقیم و از تولیدی با پایین ترین نرخ ها ارائه می شود. با خرید محصول از طریق این مرکز می‌ توان از کیفیت و مرغوبیت محصول اطمینان کسب کرده و نسبت به خرید انبوه یا جزئی سود پرک فلکس خالص و درجه یک برای مصارف و کاربردهای مختلف اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما