شرکت پخش سود پرک صادراتی

سود پرک که درصنعت به نام هیدروکسید سدیم نیز شناخته می شود، ترکیبی شیمیایی غیرآلی و یکی از قوی ترین مواد قلیایی است. در حالت حامد خود به صورت پرک و سفید رنگ است و دارای مصارف بسیار متعدد و فراوانی است و به طوری که تقریبا در تمام صنایع از این ماده شیمیایی به عنوان ماده خام استفاده می شود. این شرکت از برترین مراکز پخش سود پرک صادراتی است و می توانید سود پرک خالص و با کیفیت را از این مرکز خریداری نمایید.

شرکت پخش سود پرک صادراتی

موارد استفاده از سود پرک سدیم هیدروکسید

موارد استفاده از سود پرک سدیم هیدروکسید سود پرک به خاطر ویژگی های خاص خود کاربردهای بسیار گسترده ای دارد. در واقع می توان گفت بدون شک سود پرک ماده ای همه کاره و یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در صنعت است. برخی از مصارف صنعتی این ماده به شرح زیر می باشند:

  • در تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود.
  • مواد قلیایی مختلفی بدر تهیه صابون به کار می روند که سود پرک یکی از مهم ترین آن ها می باشد.
  • یکی دیگر از موارد کاربرد سود پرک در صنعت کاشی سازی نیز مصرف می شود. کاربرد سود پرک به استحکام هر چه بیشتر کاشی ها کمک می کند.
  • سود پرک خاصیت چربی زدایی بسیار قوی دارد و از همین رو از آن در تولید انواع مواد شوینده، سفید کننده و چربی زدای به کار می رود. در تولید این مواد مقادیر بالایی از سود پرک مصرف می شود.
  • در صنایع مختلف فلزی به ویژه در تولید آلومینیوم و روی از سود پرک استفاده می شود. به علاوه در صنعت شیشه سازی و صنایع گالوانیک نیز از این ترکیب شیمیایی استفاده می شود.
  • سود پرک حتی در صنعت غذا نیز استفاده می شود. سود پرک خوراکی افزودنی است که برای افزایش یا تنظیم PH، از بین بردن تلخی و مصارف دیگر در تولید انواع محصولات غذایی به کار می رود. به عنوان مثال از سود پرک برای قلیایی سازی در صنعت کنسرو سازی استفاده می شود. تولید محصولات مختلف لبی نیز یکی دیگر از مواردی است که از سود پرک استفاده می شود و همچنین در تهیه شکلات، کاکائو و کارامل نیز کاربرد دارد.

فروش ویژه سود پرک صادراتی

فروش ویژه سود پرک صادراتی این مرکز همواره عرضه کننده سود پرک با کیفیت و با خلوص بالا می باشد و از همین رو این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. در فروش ویژه سود پرک صادراتی شرکت کنید و این محصول مرغوب، پرکاربرد و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

شما می توانید از هر نقطه ای در سراسر کشور ایران حجم دلخواه از سود پرک را سفارش دهید. پس از سفارش محصول شما در بسته بندی هایی کاملا استاندارد بسته بندی می شود و در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما