شرکت فروش کلرید کلسیم صنعتی

کلرید کلسیم صنعتی خاصیت نمگیری دارد و در بسته بندی های ضد هوا و رطوبت نگه داری می شود. این ماده به صورت کریستال های سفید رنگ در بازار موجود است و به عنوان منبع مناسب کلسیم در واکنش های جانشینی مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی جایگزین کاتیون دیگری می شود. یکی از ویژگی های جالب این ماده آزاد کردن گرما در هنگام حل شدن در آب است که این اتفاق به دلیل آنتالپی انحلال بالای این ماده رخ می دهد.

شرکت فروش کلرید کلسیم صنعتی

کلسیم کلرید جاذب رطوبت است

کلسیم کلرید جاذب رطوبت است

گرانول های سفید خشک شده کلسیم کلراید صنعتی طی فرآیندهای متعدد مثل سنتز فیلترینگ تبخیر تغلیظ و خشک کردن کربنات کلسیم با کیفیت بالا و اسید کلریدریک آزمایشگاهی با خلوص بالا تهیه و تولید می شود.

در ساخت بتون های زودگیر (بتون های تولید شده توسط کلرور کلسیم صنعتی در برابر فرسایش مقاومت بیشتری دارند اما این ماده روی آرماتور ها ایجاد خورندگی می کند.)در حفاری چاه های نفتی و پتروشیمی از کلرید کلسیم صنعتی استفاده می شود.

کلرور کلسیم محلول در آب است و از کلسیم و کلر تشکیل شده است. کلرید کلسیم صنعتی در محصولات ضد یخ زدایی در زمستان استفاده می شود که به روی آسفالت جاده ها و باند فرود هواپیما ریخته میشود . در صنایع غذایی کلرید کلسیم ایرانی کمک می کند تا غذاهای خود را ثابت نگه دارید. به عنوان مثال پنیر و توفو جامد، غذاهای منجمد، و میوه ها و سبزیجات را حفظ کند. کلرید کلسیم آزمایشگاهی, مواد غذایی بسته بندی شده شما را خشک نگه می دارد، زیرا می تواند مقدار زیادی رطوبت را جذب کند. هنگامی که آن را اضافه میگردد سبب افزایش محتوای کلسیم مواد غذایی میشود .

گوجه فرنگی کنسرو شده حاوی کلرید کلسیم به عنوان نگهدارنده است که باعث بهبود کلی کیفیت غذا و محصول می شود . به عنوان مثال , بسیاری از برند هایی که گوجه فرنگی تولید می کنند از کلراید کلسیم برای حفظ استحکام و شکل گوجه فرنگی استفاده می کنند . همچنین درکنسرو های گو جه فرنگی کم نمک یا بی نمک از کلسیم کلرید استفاده می کنند که مزه ی نمکی به ان می دهد.

یک فرم داخل وریدی کلسیم کلراید از لحاظ پزشکی موثر است. می تواند با افزایش میزان کلسیم شما ، کلسیم خون پایین را درمان کند. همچنین می تواند سطح بالای پتاسیم را درمان کند.

توزیع کنندگان بهترین کلرید کلسیم صنعتی

توزیع کنندگان بهترین کلرید کلسیم صنعتی در بازار توزیع کلسیم کلراید، می توانید با شکل های متعددی از این محصول روبرو شوید که کلسیم کلراید پودری از جمله‌ی آنها به شمار رفته و خود، در دسته‌ی کلسیم کلراید خشک جای گرفته و امروزه با استفاده های عظیمی در صنایع مختلف روبرو گشته که اگر بخواهیم چند نمونه از آنها را نام ببریم،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما