شرکت عرضه کلرید کلسیم خوراکی

کلرید کلسیم خوراکی یک ماده غیر آلی و معدنی بوده که به عنوان یک نمک بلوری در دمای اتاق آبی رنگ بوده و توانایی تشکیل محلولی پایدار با آب را دارد.

شرکت عرضه کلرید کلسیم خوراکی

کلرید کلسیم نمک معدنی ساده اما پرکاربرد

کلرید کلسیم نمک معدنی ساده اما پرکاربرد کشاورزان و باغداران از کلرید کلسیم برای حفظ و مراقبت از میوه ها و سبزیجات استفاده می نمایند. آن ها قبل و بعد از برداشت محصول، با افزودن این نمک، به افزایش استحکام و کاهش پوسیدگی فرآورده ها کمک می‌کنند.

کلیدی ترین و پرکاربرد ترین موارد مصرف کلرید کلسیم خالص، استفاده از آن به عنوان خشک کننده می باشد؛ که برای نمونه می توان به کاربرد یخ زدایی و جلوگیری از تشکیل یخ از آن، در زمستان ها و مناطق سرد اشاره نمود.

جالب است بدانید که این موضوع از قدیمی ترین کاربردهای این نمک می باشد که از گذشته از سنگ نمک کلرید کلسیم برای ذوب کردن یخ جاده ها و خانه ها استفاده می کردند.

در صنعت تصفیه آب و تهیه آب آشامیدنی از کلرید کلسیم مایع استفاده می شود و همچنین به وسیله آن سختی آب استخر را کنترل می کنند.

از کلرید کلسیم خوراکی به عنوان تثبیت کننده و غلیظ کننده و همچنین مکمل مغذی در ساخت مواد غذایی استفاده می شود که به طور قابل توجهی باعث افزایش زمان ماندگاری محصولات غذایی می شود.

کلرید کلسیم خوراکی غالبا در لبنیات، چای، قهوه، محصولات پخته شده، آب میوه ها، چاشنی ها، ژله ها، فرآورده های گوشتی و سایر فرآورده های غذایی یافت می شود که می تواند به جبران کمبود کلسیم کمک کند.

این نمک به دلیل خاصیتی که برای تنظیم pH دارد، در ساخت ده ها نوع محصول آرایشی و بهداشتی نیز مورد توجه قرار می گیرد، که از جمله آن ها می توان به ضد‌آفتاب، نرم کننده و روغن حمام اشاره نمود.

نمک کلرید کلسیم همچنین در صنعت دارو نیز نفوذ کرده و از آن می توان برای درمان سوختگی با اسید و کاهش فشار خون استفاده کرد.

چگونگی تهیه انواع کلرید کلسیم خوراکی

چگونگی تهیه انواع کلرید کلسیم خوراکی کلرید کلسيم از جمله موادی است که کاربردهای فراوان آن در مواد غذایی پیشرفت های شگفت انگیزی در افزایش کیفیت زندگی انسان ها ایجاد کرده است.

شرکت ما با سال ها تجربه و بهره گیری از به روز ترین روش های تولید و تهیه انواع کلرید کلسیم خوراکی و نیز با پشتیبانی علم و نوآوری آماده ی عرضه و فروش این ماده معدنی پرکاربرد می باشد تا با ایجاد یک همکاری کارآمد، در مسیر پیشرفت و توسعه صنعتی گام برداریم.

برای تهیه انواع کلرید کلسیم خوراکی می توانید با واحد فروش و مشاوره مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر اطلاع از قیمت و شرایط خرید، از لذت تجربه ی یک خرید مطمئن و اصولی بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما