شرکت تولید سود پرک سفارشی در خوزستان

شرکت تولید سود پرک خوزستان سفارشی اقدام به تولید انبوه سود پرک در دو نوع جامد و مایع می نماید. به دلیل کاربرد گسترده سود پرک در صنایع مختلف، تقاضای بسیار بالایی برای خرید سود پرک در بازار وجود دارد و به همین خاطر این شرکت کار تولید این محصول را به صورت انبوه انجام می دهد تا بتواند نیاز مشتریان برای خرید این محصول را پاسخگو باشد.

شرکت تولید سود پرک سفارشی در خوزستان

سود جامد پرک چه کاربردی دارد؟

سود جامد پرک چه کاربردی دارد؟ سود پرک در دو نوع جامد و مایع به بازار عرضه می شود که هر یک از آنها دارای موارد کاربرد خاصی می باشد. سود جامد پرک نیاز به شرایط انبارداری ویژه‌ای دارد. چرا که این سود رطوبت موجود در هوا را سریع به خود جذب می کند و این امر موجب می شود که سود حالت کلوخه کلوخه پیدا کند و کیفیتش به شدت پایین آورده شده و از میزان خلوص آن کاسته گردد.

تمامی این عوامل منجر به استفاده از انبارهای ویژه‌ای برای نگهداری این محصول می گردد. برای بسته بندی این محصول می بایست آن را در کیسه‌های پی وی سی کاغذی یا درام های فولادی نازک نگهداری نمود.

علاوه بر این برخی از شرکت‌ها برای نگهداری سود پرک از کیسه های پلی پروپیلن لمینت دار استفاده می کنند. از جمله موارد کاربرد سود جامد پرک می توان به استفاده از آن در صنایع رنگرزی و نساجی اشاره نمود.

این محصول همچنین به عنوان ماده اولیه برای تولید پارچه، حلالها، چسب، داروها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از سود جامد پرک برای شستشوی لوله ها و مخازن نیز بهره گرفته می‌شود.

اغلب کارخانجات تولید کننده سفید کننده از این محصول بهره می برند. جالب است بدانید که صنایع تولید خمیر کاغذ و کاغذ از سود پرک برای تولید محصولاتشان استفاده می کنند.

موارد کاربرد این محصول تنها به این موارد ختم نمی‌شود و از این محصول برای تولید انواع مختلف شوینده نظیر صابون نیز استفاده می شود.

صادرات سود پرک کاستیک خوزستان به عراق

صادرات سود پرک کاستیک خوزستان به عراق همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، سود پرک کاستیک دارای موارد مصرف بسیار زیادی در صنایع مختلف میباشد. خوشبختانه شرکت‌های تولیدکننده سود پرک ایرانی توانسته اند این محصول را در کیفیت بسیار مناسبی تولید و به بازار عرضه نمایند.

این امر موجب شده تا از دیگر کشورها نیز تقاضا برای خرید سود پرک کاستیک ایرانی وجود داشته باشد. امروزه شاهد صادرات سود پرک کاستیک خوزستان به عراق هستیم و با سود خوبی که از طریق این صادرات عاید تولیدکنندگان ایرانی می شود، می توانند چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در بیاورند و از نظر اقتصادی صرفه بسیار خوبی را برای شرکت تولید کننده و کشور به دنبال داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما