شرکت تولید سود پرک خالص درجه یک

سود کاستیک پرک یک ماده جامد سفید رنگ می باشد که در صنایع های مختلف از آن به عنوان حلال و چربی گیر مواد شیمیایی از آن استفاده می شود. سود پرک درجه یک در ایران در شهر های ماهشهر، اراک و اصفهان تولید می شود و جزو محصولات و حلال های خطرناک می باشد. سود پرک کاستیک نام هاي ديگري هم چون سدیم هیدر اکساید دارد که نام علمی و کتابی این ماده می باشد.

شرکت تولید سود پرک خالص درجه یک

اطلاعات ایمنی درباره سود پرک

اطلاعات ایمنی درباره سود پرک سود پرک کاستیک یکی از مداد های صنعتی می باشد که خود سازنده بخشی از حلال های صنعتی مانند گلیسیرین، اتانول و متانول می باشد و نسبتی برابر در ساخت این حلال ها دارد، این ماده بسیار خطرناک می باشد و برای استفاده به دست انسان باید توجه داشته باشید که نکاتی را رعایت کرد.

نکاتی که باید برای استفاده از سود پرک کاستیک در نظر گرفت شامل، پوشیدن دست کش ها مخصوص برای استفاده از آن، استفاده از عینک های مخصوص برای جلو گیری از ورود گاز های موجود در سود پرک به چشم، استفاده از ماسک مناسب و فیلتر دار صنعتی جهت جلو گیری از استشمام گاز های سمی، پوشیدن لباس ایمنی صنعتی برای اینکه از برخورد این ماده با هر قسمت از بدن جلو گیری کند و استفاده از بسته بندی های مخصوص و جعبه‌ های ایمن برای جا به جایی این ماده، می شود.

سود پرک خواص و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد و می توان از سود پرک در صنایع غذایی، صنایع ساخت پروفیل های درب و پنجره، صنایع پتروشیمی و گاز و غیره استفاده کرد.

همچنین از سود پرک می توان به عنوان چربی گیری مناسب برای پاک کردن سطوح چربی و از بین بردن لایه های چربی در دستگاه های صنعتی استفاده کرد، سود پرک کاستیک یک حلال مناسب برای محلول های چربی می باشد.

فروشنده سود پرک کاستیک درجه یک

فروشنده سود پرک کاستیک درجه یک فروشنده سود پرک خالص درجه یک توسط شرکت های سازنده بزرگ که در ایران هستند در تلاش اند تا سود کاستیک پرک با کیفیتی برای استفاده در صنایع به بازار های داخلی کشور عرضه کنند، کشور های زیادی از جمله عراق هستند که نیاز به سود پرک کاستیک برای رونق صنایع خود دارند و شرکت های ایرانی با تولید انبوه سود پرک را به کشور های دیگر صادر می کنند و این ماده جامد جزو محصولات صادراتی کشور می باشد.

قیمت سود پرک به  توسعه شرکت های تولید کننده بستگی دارد و هر چه گستره و توان تولید این شرکت ها بیشتر باشد قیمت سود پرک کاستیک ها نیز مناسب تر می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما