شرکت تولید سود جامد پرک در اراک

سود جامد پرک، یکی از مواد شیمیایی باارزش و پرکاربرد است که در شرکت های پتروشیمی با حجم زیادی تولید می گردد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. شرکت تولید سود پرک اراک، همواره سعی بر آن دارد، که میزان زیادی از این ماده شیمیایی را با کیفیت و مرغوبیت عالی و همچنین، با رفع نیاز های داخلی، کشور را از وارد کردن این ماده پرمصرف بی نیاز کند. از طرفی، نقش مهمی را در حفظ منابع ارزی کشور ایفا می کند. 

شرکت تولید سود جامد پرک در اراک

کاربرد های سود کاستیک پرک

کاربرد های سود کاستیک پرک یکی از کاربرد های مهم سود کاستیک پرک، به کار بردن آن در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب است. این ماده، با حذف فلزات و ذرات سنگین از آب، میزان PH آب را در سطح معینی نگه می دارد و اسیدی بودن آن را تنظیم و کنترل می کند. از طرفی، در تولید ماده ضد عفونی کننده، مانند آب ژاول کاربرد دارد. در ساخت سلول های سوختی، که برای تهیه پیل های الکتریکی استفاده می شود، از سود پرک بهره می برند.

بهره گیری از سود کاستیک پرک در صنایع غذایی و برای تولید مواد غذایی، از اهمیت زیادی برخوردار است. جهت جداسازی پوست گوجه فرنگی و سیب زمینی و سایر میوه جات برای تهیه کنسرو و همچنین، عمل آوری زیتون، این ماده شیمیایی را به کار می برند. از طرفی، نقش مهمی را جهت جلوگیری از رشد باکتری ها و کپک ها در مواد غذایی ایفا می کند و مانع از فاسد شدن آن ها می گردد. در چاه های نفت و شرکت های پتروشیمی، از سود کاستیک به منظور سولفور زدایی استفاده می گردد. 

یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد کاربرد این ماده، در تولید صابون و مواد شوینده است. با بکارگیری سود سوزآور، حجم بالایی از مواد ضد عفونی کننده و محصولات شوینده را تولید و برای مصارف خانگی و صنعتی عرضه می کنند. همچنین، محلول های لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی از لوله های فاضلاب، دارای سود پرک است. به علاوه، در صنعت پزشکی و داروسازی، تاثیر بسزایی دارد. بسیاری از دارو های ضد انعقاد خون و مسکن ها، مانند آسپرین با به کار بردن سود کاستیک تولید می شوند. 

پخش عمده سود پرک خالص در اراک

پخش عمده سود پرک خالص در اراک پخش سود پرک خالص در اراک به صورت عمده، با روش های مختلفی انجام می پذیرد. پخش به طور گسترده و مستقیم بدون دخالت واسطه ها، باعث می شود که هزینه پرداختی نهایی بسیار مناسب تمام گردد و از لحاظ اقتصادی، صرفه بالایی داشته باشد. خرید این محصول، بر اساس درجه خلوص متفاوت و در بسته بندی با حجم های متنوع، صورت می پذیرد، که از این رو، دارای قیمت های گوناگونی است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما