شرکت تولید سود جامد پرک بسته بندی

سود پرک ماده اولیه و اساسی صنایع تولیدی مختلف است که با توجه به ویژگی های شیمیایی آن در کیسه های مخصوص قرار می گیرد. سود پرک بسته بندی شده، در کیسه های های پوشش دار لمینتی و در تناژ بالا خرید و فروش می شود.

شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع سود های پرک در کشور فعالیت می کنند که محصولات خود را در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

شرکت تولید سود جامد پرک بسته بندی

انواع بسته بندی استاندارد سود پرک

انواع بسته بندی استاندارد سود پرک  

سود پرک با نام علمی سدیم هیدروکساید از ترکیب یون های منفی سدیم و مثبت هیدروکساید به وجود آمده است. این ماده جامد و سفید رنگ، از فرآورده های پالایشگاه های پتروشیمی است که نقش مهمی در صنعت کشور های پیشرفته دارد. سود پرک یا کاستیک سودا، اثر خورندگی دارد، از این رو کاستیک گفته می شود. این ماده در برخورد با پوست، با پروتئین های سطح پوست ترکیب شده و ایجاد قرمزی، تاول و زخم می کند.

سود پرک، از سود سوزآور مایع به دست می‌آید؛ با توجه به سختی ها و هزینه های بیشتر نگهداری سود مایع، آن را تبدیل به سودی جامد می‌کنند. با این کار، به راحتی می توان آن را جابجا و نگهداری کرد. با تغلیظ سود مایع، حجم آن کاهش یافته و مکان نگهداری کوچکتری هم به کار می‌آید.

سود پرک، رایج ترین شکل سود جامد است. سود های گرانول و پودری شکل های دیگر سود های سوزآور جامد هستند. سود پرک به راحتی در آب حل می شود، در اثر این فرآیند، گرما و انرژی زیادی تولید می شود. سود پرک در مجاورت هوا نیز رطوبت آن را جذب می کند. با دی اکسید کربن ترکیب شده و تغییر شکل می دهد. این امر بر کیفیت و خلوص سود پرک، تاثیر منفی گذاشته و از ارزش آن می‌کاهد. از این رو لازم است تا در محیطی نگهداری شود تا هوا و رطوبت به آن نرسد. برای نگهداری سود پرک از کیسه های دو یا چند جداره استفاده می شود.

انواع بسته بندی سود پرک:

  • کیسه های پلی پروپلین دوجداره لمینتی: از این کیسه ها برای بسته بندی های ۲۵ کیلویی سود پرک استفاده می شود.
  • جامبوبگ: گونی های بزرگی هستند که برای حمل و نگهداری مواد شیمیایی از پلی پروپلین نیز تولید می شوند. جامبوبگ ها، برای نگهداری موادی با حجم ۵۰۰ کیلوگرم تا ۲ تن مناسب هستند.

سر کیسه ها با نخ پلی استر دوخته می شود، نخ های معمولی، به مرور زمان دچار خوردگی شده و از بین می روند.

صادرات سود پرک خالص کیلویی

صادرات سود پرک خالص کیلویی

سود های پرک با خلوص ۹۸ درصد به بالا بهترین انواع سود های پرک هستند که در کاربرد های خاص و حساس استفاده می شوند. صادرات سود پرک خالص یکی از راه های ارز آوری است و ایران با تولید محصولاتی با خلوص و کیفیت بالا توانسته سود پرک خود را به بازار های معتبر جهان صادر کند. سود پرک کیلویی عموما در کیسه های ۲۵ کیلویی و به صورت تناژ در بازار  خرید و فروش می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما