سفارش انواع کلسیم کلراید مرغوب

کلسیم کلراید مرغوب از جمله نمک معدنی و بسیار پرکاربرد است که خاصیت مفیدی در صنایع مختلف دارد و خرید و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. سفارش انواع آن نیز در بهترین کیفیت پذیرفته می شود که خریدار می تواند در اینصورت محصول را در تعداد مشخص و در خلوص بالا و کاملا تضمین شده خریداری کند.

سفارش انواع کلسیم کلراید مرغوب

راه های تشخیص کلسیم کلراید مرغوب

راه های تشخیص کلسیم کلراید مرغوب جهت تشخیص کلسیم کلراید باید دانست که نوع مرغوب دارای خلوص ۹۹ درصد بوده و ماده ای سفید رنگ و بلورین است که به شکل پرک، کلوخه یا دانه دانه می باشد و قابلیت انحلال در آب را دارد. ترکیبات کلسیم کلراید کلر و آب است که به نوعی نمکی معدنی بوده که حالت جامد دارد و با نام های کلسیم دی کلرید، کلسیم کلراید و کلرید کلسیم شناخته می شود.

کلسیم کلراید دارای دو گرید صنعتی و خوراکی است که از خاصیت آبدوستی برخوردار بوده و رطوبت محیط را جذب می کند و زمانی که با آب مخلوط شود گرمای زیادی را ایجاد می کند. این ماده قابلیت اشتعال را نداشته و از ثبات برخوردار می باشد، مانند صنایع غذایی، دارویی، دام و طیور

کلسیم کلراید از آهک زنده و با خلوص ۹۵ درصد تولید شده که در اینصورت آهک وارد سیلوهای ذخیره شده بعد از آن توسط فیدر تحتانی آهک زنده داخل راکتور روتاری شده و شیر آهک تولید می شود. در مرحله بعد خالص سازی محلول کلرید کلسیم و تولید هیدروکسید منیزیم خالص و تغلیظ محلول کلرید کلسیم صورت می گیرد، در آخر خشک کردن محلول کلرید کلسیم و بسته بندی آن انجام می شود.

بازار خرید بهترین کلسیم کلراید صنایع لبنی

بازار خرید بهترین کلسیم کلراید صنایع لبنی بازار خرید کلسیم کلراید صنایع لبنی بسیار داغ بوده چون مزایای آن در صنایع لبنی به اثبات رسیده است و لذا استفاده های زیادی دارد که در صنایع تولید لبنیات بکار می رود. مثلا جهت انعقاد و ته نشین شدن پروتئین شیر در تولید پنیر استفاده می شود.

پاستوریزاسیون شیر کلسیم آن را بین خواهد بود لذا کلسیم کلرید با ایجاد انعقاد باعث تشکیل دلمه های پنیر شده و در نتیجه مواد مغذی شیر از بین نخواهد رفت‌. انواع پنیر مانند پنیر سخت، نرم دارای کلرید کلسیم بوده است. وجود این ماده در مواد غذایی باعث می شود که کلسیم آن زیاد شده و از پوکی استخوان پیشگیری خواهد نمود.

کربنات کلسیم جایگزین سدیم کلرید است که طعم مطبوع یا شوری به خوراکی ها می دهد و در بستنی یا دسر یخ نیز به عنوان مبرد بکار می رود. همچنین این ماده طول عمر مواد غذایی را افزایش داده و در ثابت نگه داشتن آنها نقش بسزایی دارد و آنها را طولانی مدت حفظ می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما