خرید کلسیم کلراید مخصوص طیور

کلسیم کلراید طیور از جمله نمک های معدنی است که به دلیل مزایای زیادی که دارد از کاربرد ها و استفاده های زیادی در موارد مختلفی برخوردار بوده و به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد. خرید آن نیز در انواع مختلف و در بسته بندی ها و در اوزان متنوعی وارد بازار می شود که با نیاز تمام مشتریان سازگار می باشد.

خرید کلسیم کلراید مخصوص طیور

موارد استفاده کلسیم کلراید در پرورش طیور

موارد استفاده کلسیم کلراید در پرورش طیور کلسیم کلراید به عنوان مکمل غذایی در خوراک طیور مورد استفاده قرار می گیرد که در اینصورت نیاز بدن طیور به کلسیم رفع شده و همچنین تخم گذاری و رشد و پرورش آنها در بهترین کیفیت انجام می شود. لذا با طعم نمکی که در غذای آنها ایجاد می شود بر اشتهای آنها افزوده خواهد شد. از جمله دیگر خواص این ماده:

  • خشک کن ها: لوله های خشک کن با این ماده پوشیده شده و در این صورت رطوبت هوا را جذب می کنند.
  • کنترل یخ و گرد و غبار: این ماده در جاده هایی برفی و یخ بندان بکار می رود تا از یخ زدن سطح جاده جلوگیری شود.
  • لاستیک: لاستیک های ماشین آلات کشاورزی در مناطق سرد سیر با آن پر می شود تا اصطکاک آن با زمین زیاد شود.
  • صنایع بتن سازی: برای ساخت بتن استفاده می شود تا با بالا بردن چسبندگی در آن از ترک خوردنش بعد از خشک شدن جلوگیری شود.
  • استخر شنا و آکواریوم: بکار رفتن آن در استخر یا آکواریوم باعث سختی آب شده و اگر در استخر افزوده شود از فرسایش بتن در استخر جلوگیری نموده و اگر در آکواریوم بکار رود کلسیم آبزیان تامین خواهد شد.
  • راهداری: علاوه بر ذوب کردن برف و یخ بندان گرد و غبار را کنترل نموده و خاک مناطق کویری را ثابت نگه می دارد.
  • صنایع شیمیایی: مانند خشک کننده کربوهیدرات، آب نمک مبردها، باعث تعادل در لاستیک خودرو، آسان نمودن تصفیه آب، تولید نمک کلسیم، صنایع پلاستیک و …
  • شتاب دهنده بتن، صنایع غذایی مانند به عنوان سفت کننده در سبزیجات، پنیر، آبلیمو، دلمه، سویا، لوبیا و … 
  • حفاری صنایع نفت و گاز، صنایع دارویی

بازار پخش کلسیم کلراید گرید خوراکی

بازار پخش کلسیم کلراید گرید خوراکی بازار پخش کلسیم کلراید خوراکی بسیار داغ و پر رونق است چون این ماده نقش موثری را در این عرصه ایفا نموده و استفاده های گسترده ای دارد. این ماده به دلیل اینکه جاذب رطوبت است در کیسه های عایق بندی شده بسته بندی می شود تا رطوبت وارد آن نشود و در محل خشک و خنک با تهویه هوای ایده آل حفاظت می شود.

حین استفاده از این ماده باید مانع از پخش شدن مواد در محیط مجرای آب و فاضلاب و خاک شد و همچنین این ماده در کیسه های جامبوبگ و یا کیسه های دو جداره در اوزان ۲۵ کیلویی یا ۱۲۵۰ کیلویی وارد بازار می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما