خرید کلسیم کلراید صنعتی جامبو یک تنی

برای قیمت روز و یا خرید کلسیم کلراید جامبو یک تنی، باید از ویژگی‌ها و مزایای این محصول قبل از خرید مطلع شوید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. این مراکز کلسیم کلراید صنعتی و مرغوب را با تخفیف‌های ویژه واگذار می‌کنند. کلرید کلسیم می‌تواند در داروها مورد استفاده قرار گیرد، به ویژه برای درمان هیپوکلسمی. 

خرید کلسیم کلراید صنعتی جامبو یک تنی

مصارف کلسیم کلراید جامبو یک تنی

مصارف کلسیم کلراید جامبو یک تنی

کلراید کلسیم، محصول مهمی است که کاربردهای خانگی و صنعتی زیادی دارد. فرمول شیمیایی کلرید کلسیم CaCl2 است و جرم مولی آن 110.983 گرم در مول است. این یک ترکیب یونی است که از کاتیون کلسیم (Ca2 +) و دو آنیون کلر (Cl-) تشکیل شده است.

CaCl2 محلول در آب، رطوبت ساز است (رطوبت هوا را جذب می‌کند) و ملایم است (به اندازه کافی آب را جذب می‌کند تا تبدیل به مایع شود). کلرید کلسیم به روشی کاملا گرمازا در آب حل می‌شود (مقدار زیادی گرما آزاد می‌کند). کلرید کلسیم به طور کامل در آب جدا می‌شود و به آن کاتیون های کلسیم و آنیون های کلرید می‌دهد.

 کلسیم کلراید صنعتی چندین کاربرد مشابه کلرید سدیم دارد و از آن بعنوان یک افزودنی غذایی، نگهدارنده غذا، برای یخ زدایی جاده‌ها در زمستان و به عنوان آب نمک در کارخانه های تبرید استفاده می‌شود. این ماده همچنین به عنوان ماده شیمیایی استخر شنا، در تصفیه خانه های آب و برای اهداف خشک کنندگی استفاده می‌شود. این محصول همچنین در متالورژی، حفاری چاه های نفت و صنایع لاستیک، کاغذ، رنگ کاربرد دارد.

کلرید کلسیم در مقادیر طبیعی سمی نیست و در غذاها استفاده می‌شود. با این حال، خطر اصلی آن به دلیل خاصیت خشک کنندگی (خشک کردن) و واکنش گرمازا هنگام حل شدن در آب است. بنابراین، وقتی ماده جامد با پوست یا چشم خیس تماس پیدا کند، می‌تواند باعث تحریک شدید و سوختگی خفیف شود. بلع مقدار زیاد می‌تواند منجر به حالت تهوع، استفراغ و درد شکم شود.

کلرید کلسیم همچنین می‌تواند در داروها مورد استفاده قرار گیرد، به ویژه برای درمان هیپوکلسمی، عدم تعادل الکترولیتی ناشی از سطح پایین کلسیم. کلرید کلسیم می‌تواند به صورت داخل وریدی تجویز شود تا سریعاً کلسیم را در پلاسمای خون افزایش دهد.

مرکز پخش کلسیم کلراید مرغوب

مرکز پخش کلسیم کلراید مرغوب مراکز پخش، کلسیم کلراید مرغوب را با بهتری قیمت‌ها به فروش می‌رسانند. این ماده کاربردهای بی شماری در خارج از دنیای غذا دارد. کلرید کلسیم در محصولات خانگی یافت می‌شود، که به شرح زیر است:

  • جاذب رطوبت
  • پودر لباس شویی
  • مواد پاک کننده لکه 
  • نرم کننده پارچه
  • شوینده ماشین ظرفشویی
  • پاک کننده های کاسه توالت
  • ذوب کننده یخ
  • پاک کننده استخر
  • خوشبو کننده‌ها
  • مکمل های معدنی آکواریوم
  • سرم های صورت

همچنین از کلرید کلسیم در برخی از محلول های یخ زدایی برای ذوب برف در جاده ها ، بعنوان ماده افزودنی در برخی پلاستیک‌ها و برای خشک شدن سریع بتن استفاده می‌شود. این ماده در انواع پاک کننده های خانگی ، شوینده‌ها و مواد آرایشی یافت می‌شود.

می‌توانید کلرید کلسیم را خریداری کنید تا در هنگام ترشی در منزل استفاده کنید. می توان از کلرید کلسیم استفاده کرد به این معنی که دیگر نیازی نیست که ترشی خود را برای چند ساعت در ترشی سرکه خیس کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما