خرید کلسیم کلراید دی هیدرات 1 کیلویی

کلسیم کلراید دی هیدرات یک نوع ماده بسیار کاربردی است که می توان از آن در صنایع مختلفی همچون بتن سازی استفاده کرد. این محصول به صورت کیلویی در بازار خریداری می شود و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. مشتریان گرامی در زمان خرید این محصول بهتر است به سطح کیفی آن توجه کنند. خرید کلسیم کلراید 1 کیلویی در بسته بندی های کاملا ایمن و بهداشتی انجام خواهد شد.

خرید کلسیم کلراید دی هیدرات 1 کیلویی

خصوصیات شیمیایی کلسیم کلراید چیست؟

خصوصیات شیمیایی کلسیم کلراید چیست؟ کلسیم کلراید یک محصول شیمیایی بسیار قوی است که در تولید آن از دو ماده بسیار مفید و کاربردی به نام کلسیم و کلر استفاده می شود. این محصول دارای یون های شیمیایی بسیار قوی می باشد و این امر باعث شده تا کلسیم کلراید به یک محصول بسیار ارزشمند تبدیل شود.

این محصول از خصوصیات شیمیایی بسیار زیادی برخوردار است که از مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این محصول دارای وزن مولکولی 110 گرم بر مول است و این امر باعث شده تا بتوان از آن در ترکیب های شیمیایی مختلف و گوناگون استفاده کرد.
  • از دیگر خصوصیات بارز این محصول ارزشمند و کاربردی، نقطه جوش و ذوب آن می باشد. نقطه جوش این محصول 1670 و نقطه ذوب آن 782 درجه سانتی گراد است.
  • این محصول ارزشمند از میزان حلالیت بسیار زیادی برخوردار است و در دمای 20 درجه سانتی گراد به صورت کامل حل خواهد شد.
  • از مهمترین خصوصیات و ویژگی های شیمیایی این ماده، درجه چگالی آن می باشد. چگالی این محصول 2.15 است و به صورت پودری در بازار عرضه می گردد.
  • این محصول پودری هیچ گونه رنگ و بویی ندارد و زمانی که در معرض برخورد با رطوبت قرار می گیرد در کمترین زمان آن را جذب می کند.

بازار پخش کلسیم کلراید دی هیدرات

بازار پخش کلسیم کلراید دی هیدرات بازار پخش کلسیم کلراید دی هیدرات از رونق بسیار زیادی برخوردار است و مهمترین دلیل آن نیز کیفیت بالا و موارد استفاده گسترده این محصول در صنایع مختلف می باشد. پخش این محصول به شیوه های متعددی انجام می شود که بهترین آن پخش و عرضه مستقیم می باشد.

این روش به این معنا است که افراد می توانند کالای مد نظر خود را به قیمت تولید از شرکت های سازنده تهیه کنند و مخارج خود را کاهش دهند. اگر شما نیز به دنبال خرید این کالا هستید، می توانید به این سایت مراجعه کنید.

این سایت اصلی ترین و با سابقه ترین مرکز پخش کلسیم کلراید دی هیدرات با کیفیت در کشور است که این محصولات را به صورت اصل و با کیفیت تضمین شده در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما