خرید کلسیم کلراید جامد به صورت فله ای

کلسیم کلراید فله ای محصولی از فرآورده های شیمیایی است که در بخش صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. کلسیم و کلر از جمله عناصر تشکیل دهنده این ماده می باشد. کلسیم کلرید در آب محلول بوده و یکی از کاربرد های گسترده آن در بخش ساخت بتن است. در واقع در ترکیب بتن از این ماده برای افزایش میزان بازدهی و سخت شدن بتن استفاده می شود. از دیگر کاربرد های آن که زمینه خرید آن را افزایش داده است استفاده از کلسیم کلراید جهت ضد عفونی و پاک سازی محیط استخر ها می باشد.

خرید کلسیم کلراید جامد به صورت فله ای

کارایی کلسیم کلراید در صنایع غذایی

کارایی کلسیم کلراید در صنایع غذایی کلسم کلراید ماده ای بی بو و سفید رنگ است که در دمای معمولی حالت جامد دارد و جاذب رطوبت می باشد. به عبارتی در صورتی که کلسیم کلراید پرک در معرض رطوبت هوا قرار گیرد آن را به خود جذب می کند.

در بخش تولید مواد غذایی و در کارخانجات تولید کننده مواد خوراکی از ترکیبات مختلفی استفاده می شود که کلسیم کلراید نوعی از آن می باشد. نوعی از این ماده جنبه خوراکی داشته و به عنوان نوعی ماده نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرد.

به این ترتیب با استفاده از این ترکیب می توان مدت نگهداری مواد غذایی کنسروی و بسته بندی شده را افزایش داد. همچنین موجب افزایش میزان کلسیم موجود در ماده مورد نظر شده و افزایش دهنده ارزش تغذیه ای آن می باشد. 

افزون بر این در موادی مانند پنیر نیز به منظور تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد. به جز موارد ذکر شده می توان از قابلیت استفاده از کلسیم کلراید به عنوان نوعی ضد یخ قوی نیز نام برد. به این صورت این ماده نقش مهمی در کاهش نقطه انجماد و نقطه ذوب آب داشته و در جاده ها و مسیر های برف گیر برای افزایش سرعت آب کردن یخ ها از آن استفاده می شود. در این صورت می توان یخ منجمد شده را در حداقل زمان ممکن آب نمود.

قیمت کلسیم کلراید پرک به صورت فله ای

قیمت کلسیم کلراید پرک به صورت فله ای قیمت ترکیبات شیمیایی مانند قیمت کلسیم کلراید رابطه مستقیمی با قیمت تولید و همچنین درجه خلوص آن دارد. این ماده در حالت جامد به شکل پودر پرک شده است که درجه خلوص متفاوتی دارد.

به طور قطع هر چه میزان خلوص این ماده بیشتر باشد قیمت آن نیز افزوده می شود. دیگر این که به دلیل تقاضای بالا در بخش های صنعتی مختلف از جمله تولید ضد یخ و همچنین در صنایع غذایی قیمت این کالا به صورت فله با قیمت فروش آن به شکل بسته بندی شده متفاوت است.

از این رو برای خرید های عمده و کلی خرید این محصول به صورت فله مقرون به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما