خرید مستقیم کلراید کلسیم در اصفهان

کلراید کلسیم اصفهان از جمله نمک معدنی است که به دلیل خاصیت محافظت کنندگی و نگهدارندگی و همچنین به دلیل اینکه خاصیت جذب رطوبت را دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید مستقیم آن نیز به صورت عمده انجام می شود که به دلیل باصرفه بودن طرفداران زیادی داشته و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

خرید مستقیم کلراید کلسیم در اصفهان

مصارف کلراید کلسیم در صنایع غذایی

مصارف کلراید کلسیم در صنایع غذایی مصارف کلراید کلسیم در صنایع غذایی طعمی شور و مطبوع را ایجاد می کند که جهت بهبود بافت و بالا بردن کلسیم نیز به شیر ها و پنیر و دیگر مواد غذایی افزوده می شود. کلراید کلسیم در تهیه بستنی و دسر یخ نیز استفاده می شود و نیز جهت تامین کلسیم مورد نیاز دام و طیور در خوراک آنها بکار می رود.

کلراید کلسیم طول عمر میوه و سبزیجات منجمد را افزایش داده و بر کلسیم آنها می افزاید و همچنین گوشت را نرم می کنند، این ماده با جذب رطوبت مواد غذایی آنها را خشک نگه داشته و عمرشان را طولانی می کند و همچنین بر کلسیم موجود در آن می افزاید، لذا به دلیل مزه شوری که دارد به عنوان نمک نیز به مواد غذایی افزوده می شود.

وجود کلراید کلسیم در گوجه فرنگی باعث باعث حفظ استحکام و شکل گوجه شده و شکل و بافت آن ثبات یافته و سالم باقی خواهد ماند. همچنین در تولید بسیاری از نوشیدنی ها افزوده می شود و در تولید پنیر سویا که از پروتئین شیر سویا طی فرایند ته نشینی تولید می شود ار کلرید کلسیم بهره گیری خواهد شد، این ماده زمانی که به سیب برش داده شده افزوده می شود از قهوه ای شدن سیب جلوگیری می کند.

مرکز فروش انواع کلراید کلسیم در اصفهان

مرکز فروش انواع کلراید کلسیم در اصفهان مرکز فروش انواع کلراید کلسیم در اصفهان حضور فعالی دارد و با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند و لذا این ماده را در دو نوع صنعتی و خوراکی در دسترس مشتری قرار می دهد، این ماده دارای ساختار مولکولی ساده و یک نمک معدنی است که جامد و سفید رنگ بوده و همچنین قابلیت حل شدن در آب را دارد.

کلرید کلسیم آب را در خود جذب می کند به همین دلیل است که بسته بندی آن از جنسی است که آب را از خود عبور نخواهد داد و همچنین باید آن را در فضایی خشک و خنک نگهداری نمود. وقتی این ماده با آب حل می شود گرمای زیادی را از خود تولید می کند.

این ماده به دلیل خاصیت خشک کنندگی که دارد در جاده ها در حین بارش برف ریخته می شود تا یخ بندان ایجاد نشود و همچنین در صنایع مختلف جهت محافظت از دستگاه ها در برابر رطوبت از این ماده استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما