خرید عمده سود جامد پرک سفید

سود جامد پرک یا سود کاستیک پرک حالت جامد دارد، که یکی از بزرگترین کارخانه ای این سود پرک های اشتهارد در استان خوزستان می باشد، همچنین در نظ رداشته باشید که این سود جامد ها، با خلوص 99 درصد برای مشتریان تولید و عرضه می شود.

خرید عمده سود جامد پرک سفید

موارد مصرف سود جامد پرک شده

موارد مصرف سود جامد پرک شده از معتبر ترین  و بهترین سود پرک ها، می  توان به اکسین سود اشاره کرد که پس از تولید این اکسین سود ها  بلافاصله در  کیسه های 25  کیلوگرمی دو جداره بسته بندی می شوند، دلیل این عمر خاصیت خورندگی آن است که در اثر تماس با هوا کلوخه می شود، که اصولا در کارخانه های تولیدی از ورق نیکل، بخاطر قابلیت خورندگی که دارد، از آن استفاده می شود.

از کاربرد این سود پرک کاستیک، می توان به موارد زیر اشاره کرد، که عبارت اند از:  به رنگ سفید، مایع و نیز به صورت جامد بدون هیچ بویی و همچنین دارای دانه های نسبتا ریز می باشند.

از دیگر مشخصات سود پرک ها می توان گفت که این سود پرک ها، محصولی طبیعی از تولید کلرین است، که طبق قوانین شیمی برای هر یک تن کلرینی که تولید می شود، 1100 کیلو گرم سود پرک و 28 کیلو گرم هیدروکسید سدیم به صورت های مختلفی چون جامد و مایع تبدیل می کند.

در نظر داشته باشید که سود پرک در واقع به سود کاستیک،کاستیک سودا ،سود جامد پرک و حتی سود چربی گیر صنعتی نیز معروف شده است.

فروش به صورت حضوری و غیر حضوری، راحت و آسان آنلاین و اینترنتی و همچنین فروش به صورت عمده و تکی نیز امکان پذیر می باشد.

سفارش سود پرک کاستیک خالص

سفارش سود پرک کاستیک خالص از کارخانه های برتر و مهم ایرانی، سود پرک های جامد می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • سود پرک های نیرو کلر
  • سود پرک های سینا
  • سود پرک های پگاه
  • سود پرک های بندر امام
  • سود پرک های شفق شیمی
  • سود پرک های گوهر شیمی

این کارخانه ها یکی از برترین و بهترین کارخانه های خاورمیانه به حساب می آیند.

نکته: سود جامد پرک، در  واقع به کاستیک ،کاستیک سودا ، سود جامد نیز معروف است، که تولید آن ها از سود مایع پتروشیمی ها صورت می گیرد،  یکی از روش های تولید سود پرک ها ، استفاده از آب نمک یا به عبارتی سدیم کلرید است.

فروش فوق العاده انواع سود پرک خالص، با قیمت بسیار مناسب ویژه، به همراه تخفیف برای مشتریان واقعی در نظر گرفته شده است.

توجه کنید که ما هیچگاه تبلیغ نمی کنیم، بلکه این مشتریان و سابقه کار ما است که تبلیغی برای کار ما شده است.

همچنین شما عزیزان برای کسب و اطلاعات بیشتر و نیز سفارش سود پرک های جامد و همچنین دیگر سود پرک ها،  می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط و تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما