خرید سود کاستیک پرک صنعتی

با شناسایی سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور در علم شیمی، پیشرفت چشمگیری در صنعت های مختلف اتفاق افتاد. به این ترکیب قلیایی پر کاربرد در صنعت سود پرک یا کاستیک سودا گفته می‌شود. سود پرک صنعتی جزو مواد شیمیایی بسیار پرکاربرد است به همین دلیل با کیفیت های متنوع و درصد های متفاوت تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود. برای خرید سود کاستیک پرک صنعتی با درجه خلوص مورد نظر خود و کیفیت بالا می‌توانید از مشاوران ما در واحد فروش راهنمایی بگیرید.

خرید سود کاستیک پرک صنعتی

اطلاعات علمی درباره سود پرک

اطلاعات علمی درباره سود پرک نام علمی سود پرک، سدیم هیدروکسید است. در علم شیمی جزو دسته مواد قلیایی بوده و به صورت مصطلح به آن سود سوز آور گفته میشود؛ چرا که این ترکیب شیمیایی قلیایی دارای pH بسیار بالایی بوده و خصلت بازی زیادی دارد.

سدیم هیدروکسید مایع است اما سود پرک دارای حالت جامد است. طی فرآیند شیمیایی و با مکانیسم مشخص این تغییر فاز صورت می‌گیرد.  سود پرک حاصل از این فرآیند شکلی با ساختار بلوری می‌یابد و کاملا بی بو می‌شود.

این ماده جامد و ارزشمند صنعتی مثل فرم اولیه آن یعنی سدیم هیدروکسید که یک باز بسیار قوی است، به شدت خورنده می‌باشد. چون ذاتا دارای خصلت بازی است و فقط فرم آن عوض می‌شود. به دلیل داشتن خصلت بازی بالا، آب و رطوبت محیط را هم سریع جذب می‌کند. حتی در محیط اسیدی به شدت وارد واکنش شده و تحت انجام واکنش اسید و باز pH محیط خنثی می‌شود.

چون سود پرک یک باز قوی است، از آن در واکنش های صنعتی یا در آزمایشگاه ها برای انواع واکنش های اسید و باز مثل تیتراسیون های مختلف یا واکنش های اکسیداسیون و احیا استفاده می‌شود. همواره واکنش خنثی شدن در حضور اسید و باز با آزاد شدن گرما و انرژی همراه است. میزان گرمای آزاد شده از این واکنش وابسته به قدرت اسید و باز است. چون سود پرک بازی بسیار قوی است، گرمای حاصل از واکنش های آن بسیار بالا است. 

بزرگترین فروشگاه سود جامد پرک صنعتی

بزرگترین فروشگاه سود جامد پرک صنعتی سود جامد پرک به دلیل ویژگی های شیمیایی بسیار قوی که دارد، اساس بسیاری از واکنش های اصلی در صنایع مختلفی مانند داروسازی، پالایشگاه و پتروشیمی، مواد غذایی، رنگ و پلیمر و ده ها صنعت دیگر می‌باشد.

اگر خرید این محصول با ارزش را از یک فروشگاه سود پرک معتبر انجام دهید، بسته به نیاز خود با کیفیت ترین سود پرک با درصد خلوص کاملا دقیق را خریداری خواهید کرد. لذا کیفیت کار شنا در هر زمینه ای با مشکل مواجه نخواهد شد. 

کارشناسان مجموعه ما بزرگترین فروشگاه سود جامد پرک صنعتی را به شما خریداران محترم معرفی می‌کنند. شما عزیزان از اقصی نقاط ایران بدون واسطه، در کمترین زمان اطلاعات کامل کمی و کیفی محصول را دریافت کرده و ثبت سفارش خود را با قیمت بسیار مناسب انجام می‌دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما