خرید سود کاستیک پرک صادراتی

سود سوزانی یکی از نامهای متداول برای هیدروکسید سدیم یا سود کاستیک پرک (NaOH) است. این یک ماده شیمیایی است که به شکل سود مایع، سود جامد پرک، پوسته پوسته یا کریستالی یافت می شود.این یکی از ترکیبات با بیشترین کاربرد در سطح داخلی و تجاری محسوب می شود. قصد خرید سود پرک صادراتی دارید؟ مجموعه ما اقدام به توزیع این ماده نموده است.

خرید سود کاستیک پرک صادراتی

خواص سود پرک چیست؟

خواص سود پرک چیست؟ یافتن این محصول در بازار مایع خود ، با ظاهری شفاف و بی بو شبیه به آب ، رایج تر است. اگر رنگ آن کاملاً کریستالی نباشد و یا ابری باشد ، بدین معنی است که هنگام جذب CO2 کربنات سدیم است.

در حالت جامد و در دمای اتاق ، سفید و بی بو است. در این فرم از نظر آب بسیار محلول است زیرا از نظر ریز ریز بودن ، این قابلیت را دارد که رطوبت را از محیط به راحتی جذب کند.

با دو روش تولید می شود:

سلولهای الکترولیتی

گفته می شود اکثر سود سوز آور از طریق این روش تولید می شود که شامل تجزیه نمک با استفاده از سه فناوری است: دیافراگم ، کاتد جیوه و سلول های غشایی.

روش سلول دیافراگمی مبتنی بر فناوری ایالات متحده است و از سه مرحله تشکیل می شود: تصفیه آب نمک (آب اشباع شده با نمک) ، بخش الکترولیتی (در جایی که واکنش های مورد نظر انجام می شود) و درمان محصول (در نتیجه غلظت 12٪).

از طرفی ، روش سلول کاتدی جیوه – که پایه های آن در اروپا است – شبیه به دیافراگم است ، با این تفاوت که نمک در حالت جامد وارد سلول می شود. علاوه بر این ، اگرچه درست است که این فرایند انرژی بیشتری مصرف می کند ، نتیجه حاصل از محصول خالص تر است که برای تضمین خلوص آن نیازی به فرآیندهای کمکی ندارد.

سرانجام ، فرآیند غشایی نوآورانه ترین و کمترین فن آوری مصرف انرژی در این سه محسوب می شود. برخلاف دو مورد دیگر ، این محصول محصولی با غلظت 35٪ بدست می آورد زیرا غشای مالیات بر ارزش افزوده اجازه انتشار گازها را در طی فرآیند نمی دهد.

فرآیند واکنش شیمیایی

این فرآیند شامل یک واکنش کربنات سدیم (Na2CO3) با هیدروکسید کلسیم (Ca [OH] 2) برای تشکیل هیدروکسید سدیم (NaOH) و کربنات کلسیم (CaCO3) است.

قلیایی سود سوز آور زیاد است ، یعنی توانایی خنثی کردن اسیدها یا بالا بردن pH را دارد ، این یکی از دلایلی است که استفاده از آن بسیار گسترده است. علاوه بر این ، تماس با فلزاتی مانند آلومینیوم ، منیزیم ، روی ، قلع و برنز گاز هیدروژن را آزاد می کند که بسیار قابل اشتعال و انفجاری است.

به دلیل ترکیب آن ، هیدروکسید سدیم در تماس با آب و اسیدها به شدت واکنش نشان می دهد. اگر در آنها حل شود ، گرما زیادی می بخشد و خاصیت قابل احتراق را به دست می آورد.

تولید کننده سود جامد پرک صادراتی

تولید کننده سود جامد پرک صادراتی مجموعه ما تولید کننده سود پرک جامد صادراتی در ایران می باشد. محصولات ما با بهترین فرایند های تولید و از بهترین مواد اولیه در فراوری آن ها استفاده شده است. جهت سهولت در فرایند خرید ما امکان خرید غیر حضوری را نیز فراهم نموده ایم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مجموعه و محصولات ما، استعلام قیمت سود کاستیک، دریافت مشاوره تخصصی پیرامون این ماده و ثبت سفارش و خرید سود پرک صادراتی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما