خرید سود کاستیک پرک خوراکی

 سود پرک یا هیدروکسید سدیم در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی برای تولید نوشابه، و مواد لبنی و همچنین تصفیه روغن و غیره کاربرد دارد.

برای خرید سود پرک خوراکی باید به مراکز معتبر و مجاز عرضه آن مراجعه کنید تا بتوانید این ماده را به طور کاملا استاندارد و بهداشتی تهیه نمایید.

سود کاستیک پرک خوراکی در انواع بسته بندی هایی شامل گالن ۲۰ لیتری و همچنین بشکه های ۲۲۰ لیتری و بیشتر وجود دارد که برای خرید می توان بسته به نیاز خود انتخاب کنید. 

خرید سود کاستیک پرک خوراکی

کاربرد سود پرک در صنایع غذایی

کاربرد سود پرک در صنایع غذایی

سود پرک آن را با نام علمی سدیم هیدروکسید یک ماده قلیایی می باشد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از این ماده در صنایع گوناگون مانند: تولید کاغذ و همچنین صابون‌سازی، ساخت مواد شوینده، صنایع نفت و گاز و در صنایع غذایی و بسیاری از کار های دیگر استفاده می شود.

برخی از کاربرد های سود پرک 98% در صنایع غذایی را  بررسی می کنیم:

  • در صنایع کنسرو سازی برای جدا کردن پوست گوجه فرنگی و همچنین پوست سیب زمینی و سایر میوه ها استفاده می شود.
  • برای این که زیتون ها قابل استفاده باشند باید تلخی آن ها گرفته شود و برای این کار از سود پرک استفاده می شود به این ترتیب که سود پرک با میزان های مشخص را در آب حل کرده وضعیت آن ها را درون ظرف حاوی این مواد ریخته و درب آن را می بندند و فرصت می دهند تا تلخی آن از بین برود.
  • سود پرک در تهیه چوب شور استفاده می شود این ماده با پروتئین موجود در خمیر واکنش داده و همچنین با قرار گرفتن در کنار شکر حالت شیشه ای و ترد به چوب شور می دهد.
  • در صنعت شکلات سازی برای کاهش اسیدیته کاکائو از این ماده استفاده می‌شود که باعث رنگ و طعم بهتری در کاکائو می ‌شود.

بیشترین استفاده ای که از این ماده می شود برای شستشوی ماشین آلات مربوط به صنایع غذایی می باشد که به طور کامل آن ها را ضدعفونی می کند

فروش عمده سود پرک 98% خوراکی

فروش عمده سود پرک 98% خوراکی

سود پرک ۹۸ درصد خوراکی ماده ای است بسیار کاربردی در صنعت غذایی و همچنین صنایع دیگر بسیار پر کاربرد می باشد.

فروش سود پرک به طور عمده توسط نمایندگان مجاز انجام می گیرد که این مواد را با کیفیت و حجم بالا عرضه می کنند.

از آن جایی که این ماده نسبت به رطوبت حساس می ‌باشد اما مدت ماندگاری آن بسیار بالا است فروش عمده آن باید به این نکته توجه کرد که محیط انبار ها برای نگهداری آن باید مناسب باشد.

در حال حاضر راه های زیادی برای فروش سود پرنده وجود دارد از جمله سایت ها و کانال های اینترنتی و آنلاین می توان به راحتی مواد را عرضه کرده و سود قابل ملاحظه ‌ای را به دست آورد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما