خرید سود پرک 98 درصد ماهشهر

هر کشوری که از نظر صنعتی بزرگ باشد باید تواتایی تولید سود را در داخل کشور تود داشته باشد در غیر این صورت صنعت کشور پیشرفتی نخواهد کرد.کشورهایی صنعتی این توانایی را دیده اند که تولید سود را انجام دهند تا صنعت کشورشان تضمین شوند.

سود پرک ماهشهر یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان سود در داخل ایران می باشد که بدلیل کیفیت خوب این سود در داخل و خارج از کشور صادر می شود.این سود در بهترین بسته بندی به متقاضیان ارائه می شود و کیفیت بسته بندی برای این کارخانه بسیار اهمیت دارد.

خرید سود پرک 98 درصد ماهشهر

مشخصات سود پرک کارخانه ماهشهر

مشخصات سود پرک کارخانه ماهشهر

سالانه مقدار زیادی سود پرک در جهان تولید می شود که بیشتر در کشورهای صاحب پتروشیمی در حال تولید می باشد ایران نیز در زمینه ی تولید سود پرک تلاش بسیاری کرده است .

سود پرک نوعی کاستیک سودا می باشد که صنعتی شده است.شود سوز آور که همان کاستیک سودا می باشد در حالت طبیعی هیچ استفاده برای تجارت و صنعت ندارد به همین خاطر سود سوزآور را تحت شرایط خاصی به ماده ی جامد سفیدرنگ تبدیل می کنند که به آن سود پرک گفته می شود.به دلیل پرکاربرد بودن این سود ،در کشور های صنعتی تولیدش در الویت می باشد و برای کارخانه های پتروشیمی اهمیت بسیاری دارد و باعث رشد صنایع کشورهای مختلف می شود.کشورهایی که توانایی تولید این سود را دارند در واقع از بقیه کشورها در صنعت جلو هستند زیرا هزینه های کمتری برای این سود پرداخت می کنند و پیشرفت صنعت آنها تضمین شده است.

سود پرک سفید رنگ و بدون بو می باشد که بسیار محلول می باشد این سود هنگام واکنش با آب مقطر گرمای زیادی تولید می کند به همین خاطر در صنایع پتروشیمی حائز اهمیت می باشد.

صادرات سود پرک کاستیک بسته بندی

صادرات سود پرک کاستیک بسته بندی

صادرات سود پرک به کشورهای صنعتی که قادر به تولید این سود نمی باشند انجام می پزیرد.

سود پرک کاستیک پرک نوعی از سود پرک می باشد که برای مراکز علمی،دانشجویان و موسسات به صورت رایگان توسط پارس شیمی تولید و در اختیار آنها قرار می گیرد.

گروه صنعتی آراکس شیمی تولیدات سود پرک در اختیار خطوط تولید داخل کشور قرار می دهد و مابقی آن را به دیگر کشورها صادر می کند.مانند ترکیه،ازبکستان،پاکستان،ارمنستان،گرجستان ،افغانستان و …

هم‌چنین تعدادی از کشورهای اروپایی

این سود صنعتی در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی ۳لایه لمینت می شود ود کیسه های جامبوبگ به خارج از کشور صادر می شود.

گروه آراکس شیمی این شود را با بهترین کیفیت و طبق زمان مشخص در بهترین بسته بندی صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما