خرید سود پرک کاستیک 99 درصد

هیدروکسید سدیم (NaOH) یا سود سوز آور و یا سود پرک 99 درصد شناخته می شود، یک هیدروکسید سوز آور است که در صنعت (عمدتاً به عنوان یک پایه شیمیایی استفاده می شود). در ساخت کاغذ، پارچه و مواد شوینده. علاوه بر این، در صنعت نفت در تولید لجن حفاری مبتنی بر آب مورد استفاده قرار می گیرد. قصد خرید سود پرک کاستیک 99 درصد را دارید؟ مجموعه ما فروشنده سود پرک بسته بندی نموده است.

خرید سود پرک کاستیک 99 درصد

بررسی کاربردی سود پرک

بررسی کاربردی سود پرک در دمای اتاق، هیدروکسید سدیم یک جامد بلوری بی بو است که رطوبت هوا را جذب می کند. این ماده تولیدی است. هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود، گرمای زیادی را آزاد می کند که می تواند برای احتراق مواد قابل احتراق کافی باشد. هیدروکسید سدیم بسیار خورنده است. عموماً به صورت جامد یا به عنوان یک محلول 50٪ استفاده می شود.

از هیدروکسید سدیم به عنوان نوعی پاک کننده زه کشی استفاده می کنند.

هیدروکسید سدیم برای تهیه صابون ، مداد رنگی ، کاغذ ، مواد منفجره ، رنگ و فرآورده های نفتی استفاده می شود. همچنین در فرآوری پارچه های نخی ، لباسشویی و سفید کننده ، روکش اکسید ، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً در پاک کننده های زه کشی و اجاق گاز یافت می شود. همچنین از آن به عنوان یک پاک کننده رنگ و توسط سازندگان کابینت استفاده می شود تا رنگ های قدیمی را از مبلمان چوبی جدا کند. استفاده از آن در بدست آوردن آلومینیوم از بوکسیت در فرآیند بایر نیز مهم است. هیدروکسید سدیم ، در اکثر موارد ، با استفاده از روش کاستی سازی ، یعنی با پیوستن هیدروکسید دیگری با اکسیدهای سدیم سنتز می شود.
مثال واکنش نشان می دهد هیدروکسید کلسیم یا آهک خرد شده (از اکسید کلسیم یا سریع آب و آب) با کربنات سدیم (از اسید کربنیک و سدیم) بهم متصل می شوند و هیدروکسید سدیم و کربنات را تشکیل می دهند. کلسیم

کلسیم (OH 2 (aq) + Na 2CO 3 (aq) → 2 NaOH (aq) + CaCO 3 )

اگرچه امروزه با استفاده از الکترولیز محلول آبی کلرید سدیم یا آب نمک تولید می شود، اما همچنین فرعی است که از فرآیند استفاده شده برای تولید کلر حاصل می شود.

آند: 2Cl−  → Cl 2 (بنزین) + 2e-

كاتد: 2H 2O + 2e- → H 2 + 2OH−
با پیشرفت الکترولیز ، آنیونهای کلرید آزاد می شوند و توسط یون های هیدروکسید جایگزین می شوند که همراه با کاتیون های سدیم موجود در محلول ، هیدروکسید سدیم را تشکیل می دهند. کاتیون های سدیم به دلیل پتانسیل بسیار کم آنها به سدیم فلزی کاهش نمی یابد.

فروشنده سود پرک 99 درصد بسته بندی

فروشنده سود پرک 99 درصد بسته بندی همانطور که قبلا نیز ذکر نموده ایم مجموعه ما فروشنده سود پرک 99 درصد بسته بندی در ایران می باشد. ما همواره در جهت ارتقا خدمات قابل اراده خود به مشتریانمان کوشیده ایم. در همین راستا دست به ایجاد مرکز فروش غیر حضوری سود پرک کاستیک زده ایم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصولات، استعلام قیمت، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش و خرید سود پرک کاستیک 99 درصد بسته بندی با کارشناسان فروش این مرکز تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما