خرید سود پرک کاستیک اصفهان

سود پرک کاستیک یا سدیم هیدروکسید یک ماده شیمیایی بسیار قدرتمند است که در صنعت کاربرد دارد و ما نیز می توانیم در خانه از آن استفاده کنیم، اما فقط با نهایت دقت. کاستیک سودا یکی از مواد اولیه پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. قصد تهیه سود پرک کاستیک را در اصفهان دارید؟ جهت خرید این ماده در اصفهان با ما تماس بگیرید.

خرید سود پرک کاستیک اصفهان

کاستیک سودا چه کاربردی دارد؟

کاستیک سودا چه کاربردی دارد؟ بیشترین کاربرد آن در تهیه صابون خانگی است که از ترکیب این ماده با آب و یک ماده چربی که به طور معمول روغن است تشکیل شده است. در گذشته از شیر گاو استفاده می شد. مصارف صنعتی آن به ویژه با زمینه شیمی و تمیز کردن در مقیاس بزرگ مرتبط است ، اما فراموش نکنید که سود سوز آور نیز به ندرت به عنوان یک ماده افزودنی غذایی ، همیشه در سطح صنعتی استفاده می شود.

در سطح داخلی ، استفاده های زیادی توصیه نمی شود ، زیرا سودا سوزاننده باید با احتیاط زیادی برای تمیز کردن و فقط در صورت لزوم استفاده شود ، و از آنجایی که ، خوشبختانه ، داروهای جایگزین دیگری وجود دارند که موثرتر و آلوده کننده تر هستند.هیدروکسید سدیم برای ساختن محصولات روزمره مانند کاغذ ، آلومینیوم ، اجاق گاز تجاری و پاک کننده های تخلیه و صابون ها و مواد شوینده استفاده می شود. از هیدروکسید سدیم برای تصفیه مواد اولیه محصولات چوبی مانند کابینت و مبلمان و همچنین در سفید کردن و تمیز کردن چوب نیز استفاده می شود.

هیدروکسید سدیم در فرآوری سنگ معدن آلومینیوم

 هیدروکسید سدیم برای استخراج آلومینا از مواد معدنی طبیعی استفاده می شود. آلومینا در ساخت آلومینیوم و انواع محصولات از جمله فویل آلومینیومی ، قوطی ، وسایل آشپزی ، لیوان آبجو و قطعات هواپیما استفاده می شود. در ساختمان و ساخت و ساز از آلومینیوم در موادی استفاده می شود که امکان ساخت نما و قاب های پنجره را فراهم می کند.

هیدروکسید سدیم در سایر مصارف صنعتی

 از این ماده برای ساختن ریون ، لیکرا ، مواد منفجره ، رزین های اپوکسی ، رنگ ها ، شیشه و سرامیک استفاده می شود. علاوه بر این ، در صنایع نساجی برای ساختن رنگها ، پردازش پارچه های پنبه ای ، و در شستشو و سفید کردن و همچنین تمیز کردن و پردازش فلزات ، روکش اکسید ، آبکاری و استخراج الکترولیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و آژانس مواد سمی و بیماریهای ثبت شده ، به دلیل خاصیت خوردگی شدید ، قرار گرفتن در معرض هیدروکسید سدیم به شکل جامد یا محلول آن می تواند باعث سوزش پوست و چشم شود. کارگران ایالات متحده آمریکا در امکاناتی که هیدروکسید سدیم در آن ساخته شده یا مورد استفاده قرار می گیرد ، باید دستورالعمل های ایمنی را برای محصول دنبال کنند.

بهترین تولید کننده سود پرک 98 درصد

بهترین تولید کننده سود پرک 98 درصد مجموعه ما بهترین و بزرگترین تولید کننده سود پرک 98 درصد در ایران و یا حتی خاور میانه می باشد. محصولات ما مطابق با جدید استاندارد های روز جهان تولید و عرضه می گردند. قیمت محصولات ما نیز بسیار رقابتی و به صرفه خریدار است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مجموعه تولیدی ما، استعلام قیمت محصولات، دریافت راهنمایی های فنی و تخصصی، ثبت سفارش و خرید سود پرک کاستیک با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما