خرید سود جامد پرک ارزان

سود پرک ماده ای کاربردی و اساسی در صنایع تولیدی است. این ماده شیمیایی با درصد خلوص متفاوت برای کاربرد های گوناگون تولید می شود.

سود های جامد با درصد خلوص پایین تر، سود پرک ارزان تری هستند که نیاز بسیاری از صنایع را تشکیل می دهند. در این سایت سود های پرک جامد با خلوص متفاوت با قیمت های پایین به خریداران عرضه می شود. خرید عمده، مستقیم و بدون واسطه از دلایل کاهش قیمت این‌محصول است.

خرید سود جامد پرک ارزان

کاربرد های ضروری سود پرک

کاربرد های ضروری سود پرک

سود پرک یا کاستیک سودا، با نام علمی منیزیم هیدروکساید، ماده ای قلیایی است که بالاترین میزان PH را در بین باز ها دارد. در دمای معمول محیط، این ماده به صورت جامد و سفید رنگ است که بویی ندارد. سود پرک در کنار سود گرانول و سود پودری، یکی دیگر از شکل های سود جامد است که بیشترین میزان تولید در کشور را دارد. سود پرک اولین بار در ترکیب با روغن های طبیعی در ساخت صابون استفاده شد؛ امروزه از ویژگی های منحصر به فرد این ماده شیمیایی استفاده های گوناگونی می شود. 

کاربرد های سود پرک: 

همان طور که گفته شد، سود پرک ماده قلیایی است. هر چه میزان قلیایی بودن سود بالاتر رود، کیفیت و قیمت محصول هم بالاتر می رود. از این خاصیت به عنوان پاک کننده چربی ها در تولید مواد شوینده استفاده می شود. سود پرک به عنوان پاک کننده و از بین برنده چربی ها در تجهیزات و دستگاه های صنعتی و مواد غذایی استفاده می شود‌. از سود پرک برای تنظیم PH آب آشامیدنی و انواع اسیدها هم استفاده می کنند.

بیشترین کاربرد سود پرک، در تهیه خمیر کاغذ است. در فرآیند تولید کاغذ، سود پرک به عنوان سفید کننده و شفاف کننده خمیر کاغذ به کار می رود. در صنایع نساجی نیز از همین خاصیت سود ب ای شفاف کردن الیاف بهره می برند. 

سود پرک در صنایع غذایی همچون، تولید روغن های خوراکی، فرآوری چغندر و تولید قند و شکر، تهیه نوشیدنی ها، غذاهای کنسروی و … کاربرد بسیار دارد. در داروسازی، صنعت نفت و گاز، تولید آلومینیوم، تصفیه آب و فاضلاب و … از خواص سود پرک بهره می گیرند.

تامین کننده سود پرک خالص ارزان

تامین کننده سود پرک خالص ارزان

نیاز دنیا به سود پرک در حال افزایش است، به طوری که کشور ما که یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان سود پرک است، باز هم این محصول را وارد می کند. سود پرک خالص به صورت مطلق وجود نداشته و بالاترین میران خلوص سود پرک ۹۹/۹ درصد است. میزان اندک ناخالصی به دلیل وجود اکسید آهن و ترکیبات دیگری است.

تامین کننده سود پرک با درصد خلوص بالا،از بهترین مواد اولیه یعنی سود سوزآور مایع استفاده می کند. روش فرآوری و تغلیظ سود مایع، تاثیر زیادی روی کیفیت سود پرک تولید شده دارد. سود های پرک با درصد خلوص پایین تر، قیمت ارزان تری دارند، از این سود ها برای کاربرد هایی چون حذف پسماند های محیط زیست، امور دامپروری و … استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما