خرید بهترین کلسیم کلراید خشک جامبو

کلسیم کلراید خشک ترکیب شیمیایی ساخته شده از دو عنصر کلسیم و کلر با فرمول شیمیایی Cacl2 می باشد که بر خلاف نوع مایع آن به شکل بلورین و پودری وجود دارد. این محصول دارای ظاهری دانه دانه یا پرک مانند است.

خرید بهترین کلسیم کلراید خشک جامبو با قیمت مناسب از فروشنده این محصول در حال حاضر امکان پذیر است. جهت اطلاع از نحوه سفارش این محصول و قیمت روز آن در ادامه مطلب با ما بمانید.

خرید بهترین کلسیم کلراید خشک جامبو

کاربرد انواع کلسیم کلراید خشک

کاربرد انواع کلسیم کلراید خشک

کلسیم کلراید به شکل های مختلف گرانول، پودر، پرک و کریستال در بازار ارائه می شود و شکل فیزیکی این ترکیب جامد به صورت جامد به بازار عرضه شده است.

این ترکیب قابلیت انحلال بسیار بالایی در آب دارد و به شدت جاذب رطوبت می باشد به همین دلیل از آن می ‌توان به عنوان نم گیر استفاده نمود.

این محصول باید حتماً در بسته های ضد هوا نگه داری شود و امکان تماس آن با رطوبت وجود نداشته باشد.

کاربرد کلسیم کلراید خشک بسیار فراوان می‌باشد. این گرانول های خشک سفید طی فرآیند های بسیار متعدد از قبیل سنتز، فیلترینگ، تغلیظ و خشک شدن با درجه خلوص بالا تولید می گردند و از جمله مهم ترین کاربردهای آنها می توان به کنترل گرد و غبار و ریزگردها در بیابان ها اشاره نمود. این ترکیب خشک در بسیاری از صنایع همچون صنعت پلاستیک، تصفیه فاضلاب و تولید انواع نمک های کلسیم کاربرد فراوانی دارد.

استفاده از این ترکیب در حفاری های گاز و نفت بسیار رایج است و در روزهای یخبندان که جاده ها دچار یخ زدگی شده اند از این ترکیب برای ذوب برف و یخ استفاده می شود.

این محصول با درجه خلوص بالای 98 درصد در بازار وجود دارد و هر چه از میزان خلوص آن کاسته شود از کیفیت و تاثیر آن نیز به همان مقدار کم می شود.

مرکز توزیع کلسیم کلراید پودری

مرکز توزیع کلسیم کلراید پودری کلسیم کلراید پودری رایج ترین شکل عرضه این محصول به بازار است که بسیار خشک بوده و تقریبا عاری از رطوبت است و بنابراین در بسته بندی های کاملا محافظت شده از جریان هوا و رطوبت باید نگه داری شود.

شما می توانید جهت خرید این محصول با مرکز توزیع کلسیم کلراید پودری ارتباط برقرار کنید و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی های این محصول، درجه خلوص و قیمت روز آن سفارش خود را اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما ارسال گردد.

کلسیم کلراید پودری در حجم های مختلف چند کیلویی در بسته بندی های نایلونی پلی اتیلنی به بازار ارائه می شود و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود مقادیر مورد نظر خود را سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما