تولید کننده سود کاستیک پرک در اهواز

سود پرک اهواز، از بهترین انواع سود پرک مورد استفاده در صنایع مختلف است که با درصد خلوص متفاوت برای کابرد های گوناگون تولید می شود. سود های پرک با کیفیت دارای خلوصی بالای ۹۸ درصد هستند.

تولیدکننده سود کاستیک اهواز با استفاده از تجهیزات مدرن و روش‌های بهینه تولید، مرغوب ترین انواع سود پرک مورد نیاز صنایع داخلی و خارجی را تولید می کند. این محصولات از بهترین سود های سوز آور مایع به دست می‌آیند.

تولید کننده سود کاستیک پرک در اهواز

کاربرد سود پرک در صنایع داروسازی

کاربرد سود پرک در صنایع داروسازی

سود پرک، ماده ای قلیایی، جامد، سفید رنگ، شفاف و فاقد بو است. سود پرک، ارزان ترین ماده قلیایی برای استفاده در صنایع است. سود جامد پرک، فرآورده سود مایع سوز آور است. شرکت های تولید کننده سودپرک، سود مایع را با روش ها و تجهیزات مدرن، تا حدود ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد حرارت می دهند تا با تبخیر مواد اضافی، سود پرکی با خلوص متفاوت پدید آید. هرچه درصد بازی و خلوص سود پرک بالاتر باشد، سود از کیفیت بالاتری برخوردار است. درصد خلوص سود مایع و روش فرآوری آن، از عوامل تعیین کیفیت سود پرک هستند. سود های پرک کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع مختلف دارند، به طوری که می توان گفت، بدون آن ها، صنایع مختلف دچار رکود و متوقف خواهند شد.

سود پرک دارای کاربرد های مختلفی در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، شوینده ها، صنایع آلومینیم، کاغد، مصالح ساختمانی و سنگ های زینتی، حفر چاه های نفت و گاز، تصفیه آب آشامیدنی، بازیافت ، تصفیه فاضلاب و … دارد.

سود پرک در صنایع داروسازی نیز کاربرد دارد. با توجه به حساسیت تولید این محصولات، از سود با کیفیت و با خلوص بالا استفاده می‌شود. در ساخت داروهای ضد انعقاد خون مانند انواع آسپرین‌ها و مسکن ها از سود پرک استفاده می شود. در طی فرآیند تبخیر و تغلیظ سود مایع و تبدیل به سود پرک، برخی مواد دیگر چون آب ژاول، کلر و … هم تولید می شوند، از این مواد نیز در تولیدات پزشکی استفاده می شود.

کشور های صنعتی و در حال توسعه از عمده مصرف کنندگان این محصول به شمار می‌روند. ایران خود با وجود تولید این محصولات، جزو وارد کنندگان آن نیز محسوب می شود.

فروشنده سود جامد پرک مواد شوینده در اهواز

فروشنده سود جامد پرک مواد شوینده در اهواز

از کاربرد های سود پرک استفاده در انواع محصولات شوینده است. با توجه به خاصیت قلیایی سود، این ماده چربی ها را به خوبی پاک می کند و سبب تنظیم PH شوینده ها می شود. تولید کنندگان محصولات شوینده و بهداشتی برای تامین سود پرک مورد نیاز خود می توانند به فروشنده سود پرک در اهواز مراجعه کنند. با توجه به وجود کارخانه ها و پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب کشور، تامین مواد اولیه در اهواز هزینه کمتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما