تولید کننده سود کاستیک پرک ارزان

تولید کننده سود پرک ارزان ، آماده عرضه و فروش این محصول در بسته بندی های کاملا استاندارد و با قیمتی فوق العاده استثنایی و عالی می باشد. برای راحتی کار شما ، امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی نیز فراهم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود به سایت ما مراجعه کنید.

تولید کننده سود کاستیک پرک ارزان

اشکال مختلف سود سوز آور

اشکال مختلف سود سوز آور سود پرک با فرمول شیمیایی NaOH شناخته می شود و به آن سود سوزآور نیز گفته می شود زیرا دارای خاصیت خورندگی می باشد که در صورت ریختن روی پوست باعث سوزاندن آن و آسیب جدی به پوست می گردد.

سود سوز آور دارای اشکال مختلف جامد و مایع و دارای درصد خلوص های متفاوت می باشد. سود پرک که نوع جامد سدیم هیدروکسید می باشد یک پودر جامد سفید رنگ است و دارای خاصیت بازی قوی می باشد که می تواند برای خنثی کردن اسید ها در مصارف آزمایشگاهی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

سود سوز آور دارای مصارف گسترده در انواع صنایع می باشد. از جمله کاربرد های سود پرک در صنایع تولید فلز، تولید چسب، صنایع رنگ و رزین، صنایع نفت و بنزین، تولید پلاستیک، تولید پارچه، صنایع  تولید کاغذ، تولید دارو، تولید مواد آزمایشگاهی، تولید کیت های آزمایشگاهی و… می باشد. 

سود پرک اگر چه دارای کاربرد های فراوان در صنایع مختلف می باشد اما باید توجه کنید که کار کردن با آن بدون حفاظت شخصی و مراقبت می تواند آسیب های جدی به سلامت شما وارد کند. به هنگام کار با این محصول به خصوص در آزمایشگاه ها باید از عینک و شیلد و ماسک و دستکش استفاده کنید. در صورت پریدن گرد سود پرک در چشم های تان می تواند سبب آسیب جدی به بینایی شما گردد و یا مسمومیت با سدیم هیدروکسید در اثر خوردن آن می تواند آسیب های گوارشی ایجاد کند و به مخاط معده و روده شما آسیب بزند و حتی باعث اسهال و استفراغ شود و یا استنشاق بیش از حد گاز های متصاعد شده از گرد سود پرک سبب آسیب به ریه و اختلال در عملکرد آن می گردد.

خرید عمده سود پرک صادراتی ارزان

خرید عمده سود پرک صادراتی ارزان برای خرید سود پرک صادراتی ارزان کافی است به سایت ما مراجعه کنید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. در صورت نیاز به کمک می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

سود پرک علاوه بر فروش داخلی دارای صادرات گسترده به کشور های همسایه نیز می باشد. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما