تولید کننده سود پرک گرانول صادراتی

سود پرک گرانول، یکی از انواع سود جامد است که از نظر خصوصیات بسیار شبیه سود پرک می باشد. شکل ظاهری این سود به صورت دانه های یکدست گرانوله است و درصد خلوص بین ۹۹/۴ تا ۹۹/۷ دارد.

تولید کننده های سود جامد، انواع این‌ محصول را با استفاده از سود سوزآور مایع تولید می کنند. سود گرانول تولید شده در ایران بسیار با کیفیت بوده و با روشهای کاملا پیشرفته تولید می‌شود و جزو کالاهای صادراتی ایران است.

تولید کننده سود پرک گرانول صادراتی

معرفی مصرف کنندگان سود پرک

معرفی مصرف کنندگان سود پرک

هیدروکسید سدیم یا کاستیک سودا، ماده ای قلیایی و پر مصرف در صنایع تولیدی مختلف است. این ماده که در دمای معمول محیط به صورت جامد، بدون بو و سفید رنگ است، در شکل های مختلفی تولید می شود. سود جامد پرک به صورت پولکی هایی کریستالی تولید می شود و سود گرانول، به شکل دانه هایی گرد و یکدست هستند که چگالی بیشتری نسبت به سود پرک دارند. سود جامد به صورت پودری نیز وجود دارد. تمام سود های جامد موجود در بازار، حاصل فرآوری، تبخیر و تغلیظ سود سوز آور مایع هستند که از تولیدات شرکت های پتروشیمی است. سود مایع با روش های مختلفی تبدیل به سود جامد می شود که هر کدام از این روش ها متناسب با هدف تولید سود جامد انتخاب می شوند. برخی از این روش ها بسیار پر هزینه هستند. 

سود پرک، از پر کاربردترین سود های جامد است که توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات شیمیایی در کشور ساخته تولید می شود. همان طور که بیان شد، این سود از مواد اولیه و اساسی بسیاری از صنایع است و بدون آن ممکن است چرخ صنعت متوقف شود. در اینجا تنها چند نمونه از این موارد ذکر می شود.

از مصرف کنندگان عمده سود های پرک می توان به فعالان صنعت آلومینیوم اشاره کرد. در بخش استخراج و فرآوری این فلز از سود پرک استفاده می شود. در صنایع نساجی هم از سود پرک برای سفید کردن، شفاف سازی و حذف پرز الیاف استفاده می کنند. سود پرک کاربرد بسیاری در تصفیه آب های آشامیدنی و تصفیه فاضلاب ها دارد. خاصیت قلیایی سود پرک، در تنظیم PH آب و اسید ها، کاربرد دارد. از خاصیت خوردگی سود پرک، در حفظ و بقای محیط زیست استفاده می شود. در حفر چاه های نفت و گاز، از خواص این ماده برای حذف گوگرد استفاده می شود.

بازار فروش سود پرک گرانول بسته بندی

بازار فروش سود پرک گرانول بسته بندی

سود پرک بسته بندی شده عموما به صورت کیسه های پوشش دار ۲۵ کیلویی است که در تناژ بالا خرید و فروش می شود. این ماده از کالاهای پر مصرف در کشور های توسعه یافته و کشور های در حال توسعه است.

در ایران تولید سود پرک گرانول کمتر از سود پرک کریستالی است و بیشتر نیاز کشور به این کالا از طریق واردات تامین‌ می شود. فروش سود پرک گرانول هم به صورت بسته های ۲۵ کیلویی لمینتی است. بازار فروش این محصول با توجه به خلوص بالای آن و گرانروی بهتر، از رونق خوبی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما