تولید کننده سود پرک کریستال در زنجان

سود پرک زنجان، از با کیفیت ترین انواع سود پرک تولیدی در داخل کشور است. تولید کننده این محصول از سود سوز آور مایع با غلظت ۴۸ تا ۵۰ درصد برای فرآوری استفاده کرده و متناسب با هدف تولید، سود های پرک با غلظت های متفاوت تولید می کند. سود پرک زنجان با درصد خلوص بالای ۹۸ درصد، بهترین نوع این محصول است که با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته تهیه می شود.

تولید کننده سود پرک کریستال در زنجان

آشنایی با سود پرک سدیم هیدروکسید

آشنایی با سود پرک سدیم هیدروکسید

سود پرک یا هیدروکسید سدیم ماده ای با خاصیت قلیایی است که در دمای محیط به صورت جامد است.‌ هیدروکسید سدیم جامد در سه حالت پودری، پرک و گرانول تولید می شود. این ماده رنگی سفید دارد و فاقد بو است. شرکت های تولید کننده با توجه به کاربرد و نوع مصرف سود جامد، نوع مورد نظر سود را با روش های خاصی از سود سوزآور مایع فرآوری می کنند. سود پرک، بیشترین تولید را در بین سودهای جامد دارد که پولکی و کریستالی شکل است. این ماده با میزان خلوص متفاوت برای کاربرد های گوناگون تهیه می شود. شکل گرانول سود، خواص سود پرک را دارد اما چگالی و خلوص آن بالاتر است.

پوست در تماس با سود پرک، دچار سوزش، قرمزی و زخم می‌شود؛ برای کار با این محصول باید از لباس کار دارای دستکش و عینک محافظ استفاده شود. 

اولین بار از این محصول در تولید صابون استفاده شده است، اما امروزه سود پرک کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه دارد. سود پرک کریستال از تغلیظ سود مایعی به دست می آید که از فرآورده های شرکت های پتروشیمی است. حمل و نقل و نگهداری سود مایع مشکل و هزینه بسیاری دارد، از این رو به سود پرک جامد تبدیل می شود. با این کار حجم آن کاهش یافته و انتقال و نگهداری راحت تری دارد.

در صنایع غذایی، صنایع آلومینیوم، تولید کاغذ، چرم، پارچه، سنگ های زینتی و ساختمانی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، پزشکی و داروسازی ، دامداری و دامپروری و … از سود پرک با غلظت های گوناگون استفاده می شود.

فروشنده عمده سود سوز آور پرک در زنجان

فروشنده عمده سود سوز آور پرک در زنجان

فروشنده سود پرک در زنجان از نمایندگان فروش این محصول است که محصولات شرکت تولید کننده را به صورت عمده به مصرف کنندگان عرضه می کند. خرید و فروش سود پرک ، در حجم های بالا و در کیسه های ۲۵ کیلوی صورت‌ می گیرد. این سایت نیز یکی از فروشندگان و عرضه کنندگان عمده سود پرک زنجان است که محصولاتی با غلظت های مختلف را برای کاربرد های مختلف به صورت مستقیم و مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما