تولید کننده سود پرک کاستیک اصل

سود پرک ماده ای با اثر قلیایی که امروزه جزو کالاهای اساسی کشور های توسعه یافته و در حال توسعه است. سود پرک جزو اصلی ترین مواد اولیه در صنایع است که در صورت مشکل در تامین آن، چرخ صنعت با خطر توقف مواجه می شود. تولید کننده سود پرک اصل، با استفاده از تجهیزات مدرن اقدام به فرآوری سود مایع و تولید سود پرک با عیار بالا می کند. این سود های پرک به بازار های اروپایی صادر می شوند.

تولید کننده سود پرک کاستیک اصل

آشنایی با ویژگی‌های سود پرک

آشنایی با ویژگی‌های سود پرک

سود پرک که با نام تجاری کاستیک سودا شناخته شده است، ماده ای با خاصیت شیمیایی قلیایی بسیار بالاست. از خواص ظاهری و فیزیکی سود پرک می توان به سفید رنگ و کریستالی بودن آن اشاره کرد. این ماده بویی نداشته و بسیار خطرناک است. سود پرک در صورت تماس با پوست با پروتئین های پوست، ترکیب شده، و باعث قرمزی، زخم و تاول در پوست می شود. همچنین در صورت همجواری با هوای آزاد، رطوبت هوا را جذب می کند که باعث تغییر شکل ظاهری و کاهش کیفیت آن می شود. این ماده در دمای تقریبی ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد به جوش می‌آید. سود پرک در آب و اتانول حل می شود. این فرآینر انرژی زیادی آزاد کرده و آب جوش را با فشار به اطراف پخش می کند. 

سود پرک از سود سوز آور مایع به دست می آید؛ با توجه به محدودیت های نگهداری و حمل و نقل سود مایع و هزینه های بالای آن، سود مایع به سود جامد تبدیل می شود. در این صورت، حجم آن هم کاهش یافته و فضای کمتری برای نگهداری آن نیاز است. سود پرک در کیسه هایی با پوشش های لمینتی نگهداری می شود تا هوا و رطوبت به آن نرسد.

چندین روش برای تولید سود پرک وجود دارد که الکترولیز کلرید سدیم( آب نمک)، معمول ترین و رایج ترین روش تهیه آن است. روش الکترولیز آب نمک، خود دارای روش های متعددی است که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. سود پرک از سود مایعی با حداکثر خلوص ۵۰ درصد به دست می آید؛ با ت جه به زمینه کاربردی سود پرک، محصولی با درصد خلوص متفاوت تولید می شود. 

مرکز فروش سود پرک اصل 98 درصد

مرکز فروش سود پرک اصل 98 درصد

فروش سود پرک 98 درصد اصل که جزو بهترین انواع سود پرک تولید شده است از طریق این فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است. این محصول برای کاربرد های خاص و مهمی چون داروسازی، استخراج و فرآوری فلز آلومینیوم، صنایع غذایی و … کاربرد دارد. جهت سفارش این محصول ، کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی می کنند تا خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما