تولید کننده سود سوز آور جامد

سود سوز آور یکی از نام های متداول برای هیدروکسید سدیم (NaOH)، یک ماده شیمیایی است که به شکل مایع ، جامد ، پوسته پوسته یا کریستالی یافت می شود. این ماده با دو روش اصلی بصورت تجاری تولید می شود: سلول های الکترولیتی و فرایند شیمیایی. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند، اگر به دنبال مرکزی برای خرید محصولی مطمئنی هستید با ما همراه باشید.

تولید کننده سود سوز آور جامد

از سود سوز آور بیشتر بدانید

از سود سوز آور بیشتر بدانید سود سوز آور یکی از عناصر اساسی در تولید برخی مواد شیمیایی برای صنایع مختلف است.  استفاده از سود سوز آور در صنایع غذایی شامل جنبه هایی مانند از بین بردن پوست از سیب زمینی، گوجه فرنگی و میوه های مختلف، تهیه چربی ها و روغن های خوراکی و همچنین برای تمیز کردن زیتون است.

سود سوز آور مایع به عنوان کاتالیزور فرآورده های نفتی استفاده می شود، سود سوز آور توسط صنعت نفت و گاز طبیعی در ساخت محصولاتی مانند لجن تزریق و در تزریق قلیایی مزارع نفت برای افزایش استخراج روغن استفاده می شود. استفاده از سود سوز آور برای تصفیه آب به منظور کنترل سطح pH انجام می شود، بلکه برای بازسازی تبادل یونی و تولید هیپوکلریت از سدیم روی زمین کمک می کند. 

در حین تولید مواد اولیه برای صنعت، 90 درصد از کل پنبه با یک شستشو عبور می کند که به پارچه کمک می کند تا مواد سفید کننده را بهتر جذب کند. بنابراین، سود سوز آور برای شستشو و جویدن پارچه ها استفاده می شود. هیدروکسید سدیم یا سود سوز آور یک ماده شیمیایی ساخته شده است، یک مایع بلوری که وقتی در آب حل شد، گرما را آزاد می کند. این ماده بسیار خورنده است و به طور معمول با فرم جامد کار می شود.

این ماده شیمیایی مهمی است از آنجا که کاربردهای آن در ساخت متنوع است از جمله ساختن مداد رنگی، صابون، کاغذ، رنگ، مواد منفجره و مشتقات نفتی فوق الذکر همانطور که بیان کردیم. علاوه بر این، در ساخت پارچه از پنبه استفاده می شود، در لباسشویی ها سفید می شود … و در استفاده از لوله های بدون قفل و از بین بردن لاک ها و رنگ ها در ترمیم مبلمان.

مرکز خرید سود سوز آور مایع صنعتی

مرکز خرید سود سوز آور مایع صنعتی مرکز خرید سود سوز آور مایع مایع صنعتی از شما دعوت می کند محصولاتی با کیفیت عالی و استثنایی را خریداری کنید تا ا کیفت واقعی محصولات آشنا شوید. این مرکز کیفیت واقعی محصول را با قیمت های استثنایی به شما عرضه می کند. خرید از این مرکز به صورت غیر حضوری و ثبت سفارش اینترنتی امکان پذیر است. این مرکز محصولات و را بدون واسطه و با قیمت های استثنایی به شما عزیزان عرضه می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما