تولید کننده سود جامد پرک بندر امام

سود جامد پرک، یکی از مواد شیمیای با ارزش و با اهمیت است، که به دلیل مزایا و خصوصیت های مهمی دارد، برای کاربرد ها و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کننده سود پرک بندر امام، تمام تلاش خود را برای تولید این محصول پرکاربرد با کیفیت بالا و طبق استاندارد های بین المللی، انجام می دهد. از اهداف مهم تولید کننده، جلب رضایت مشتریان و برطرف نمودن نیازهای داخلی است. 

تولید کننده سود جامد پرک بندر امام

بزرگترین شرکت های سود پرک در کشور

بزرگترین شرکت های سود پرک در کشور از جمله شرکت های بزرگ و مهم تولید کننده سود پرک، می توان به شرکت پتروشیمی بندر امام اشاره کرد، که بهترین محصول را در سطح جهانی و با استاندارد های روز دنیا تولید می کند. سود پرک تولید شده در این شرکت، علاوه بر اینکه نیاز داخلی را بر طرف می کند، در بسته بندی های شیک به کشور های دیگر صادر می گردد. ناگفته نماند، که سود پرک بندر امام، از لحاظ کیفیتی و مرغوبیت در مقایسه با سایر، در درجه بالایی قرار دارد. 

در این شرکت، سود جامد پرک را با استفاده از سود مایع تولید می کنند. به این صورت که، سود مایع را در مخازن خاصی را با دمای بالا تحت حرارت قرار می دهند، تا مایعات موجود را تبخیر کرده و درجه خلوص را تا حد زیادی افزایش دهند. جنس مخازن مورد استفاده در این شرکت از آلیاژ نیکل است. به دلیل اینکه، سود پرک کاستیک، از خورندگی زیادی برخوردار است و از آنجایی که، نیکل از قیمت زیادی بهره می برد، نحوه و شرایط نگهداری از این مخازن، دارای اهمیت زیادی است. 

پس از اینکه، رطوبت و آب از سود کاستیک جدا شد و درجه خلوص موردنظر تامین گردید، سود پرک جامد، از مخازن به واحد های بسته بندی بندر امام انتقال می یابد و در جعبه ها و کیسه های مخصوصی که ضد رطوبت است، بسته بندی می گردد. از دیگر شرکت های مهم و فعال سود پرک، می توان به شرکت گوهر شیمی، شرکت سود پرک پگاه، شرکت سود پرک سینا و غیره اشاره کرد. سود پرکی که تجاری است، حالت و شکلی پولکی دارد و درجه خلوص آن نود و هشت درصد می باشد. 

صادرات سود پرک کاستیک بندر امام به عراق

صادرات سود پرک کاستیک بندر امام به عراق صادرات سود پرک کاستیک بندر امام به عراق، از روش ها و راه های گوناگونی انجام می گیرد. صادرات این محصول، موجب شده است، که علاوه بر اینکه زمینه ورود ارز به کشور مهیا می گردد، افراد زیادی در این حرفه، مشغول به کار شوند. سود پرک صادراتی بندر امام، باید از نظر کیفی، در سطح جهانی و پاسخگوی نیاز مشتریان به طور عمده باشد. کیفیت و مرغوبیت، از معیار های مهم صادرات برای سودآوری بیشتر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما