توزیع کننده آب ژاول اصفهان

فراوان ترین ماده ای که امروزه به عنوان سفید کننده می‌شناسیم آب ژاول نام دارد. آب ژاول محلولی است که برای گند زدایی و بو زدایی بکار می رود. 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این محصول در تولید انواع مایعات سفید کننده کاربرد دارد؛آب ژاول اصفهان از بهترین محلول های سفید کننده است و محلولی ناپایدار می باشد؛ همچنین در اثر حرارت و نور به تدریج خواص خود را از دست می دهد.

این ماده بی نظیر در ضد عفونی مکان های مختلف استفاده می شود. 

توزیع کننده آب ژاول اصفهان

مراحل تولید آب ژاول

مراحل تولید آب ژاول فرایند تولید آب ژاول دارای مراحل مختلفی است که در ادامه به بیان آنها می پردازیم:

این فرایند از دمیدن گاز کلر در محلول سدیم هیدروکسید تهیه می‌شود؛ آزمایش های متفاوتی بر روی آب جابه جا انجام می‌گیرد و این آزمایش ها شامل تعیین مقدار کلر آزاد وNAOH است.

به زبان عامیانه می‌توان گفت کلر یک ترکیب سفید کننده, برای مقدار کلری است که قدرت اکسید کنندگی آن, معادل قدرت هر مول از این ترکیب است.

علاوه بر این تولید به روش تزریق گاز کلر نیز امکان پذیر است؛ هنگامی که گاز کلر را در محلولی با عنوان سود سوزآور وارد نماییم؛آب ژاول تولید می شود.

 در این نوع تولید همه لوله هایی که برای تولید بکار می‌روند باید از جنس pvc باشند؛ چون گاز کلر با رطوبت فلز های مختلف ترکیب شده و این ترکیب باعث خوردگی فلز ها می‌شود. در داخل مخزن های پی وی سی محلولی با عنوان سود سوز آور را می ریزند و از طرف پایین نیز گاز کلر وارد می‌کنند. گاز کلر از ته مخزن به بالا رسیده و جذب می شود.

لازم به ذکر است اگر تزریق کلر قبل از تمام شدن کار متوقف نگردد واکنش انجام شده برعکس شده و محلول از بین می‌رود؛ همچنین باید به میزان گاز کلر خارج شده دقت نمایید زیرا هر چه گاز کلر کمتر باشد به معنای این است که واکنش به خوبی صورت گرفته است.

همچنین روش های دیگری از جمله الکترولیز محلول NaCl و واکنش سدیم بی کربنات با کلسیم هیپوکلریت  جهت تولید آب ژاول وجود دارد.

پخش عمده آب ژاول اصفهان

پخش عمده آب ژاول اصفهان امروزه با توجه به گرایش مردم به سمت آب ژاول اصفهان تولید و توزیع این محصول بسیار افزایش یافته است.

 این محلول در مصارف خانگی با عنوان وایتکس شناخته می‌شود. همچنین در صنعت به عنوان رنگ زدا و خمیر کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای شستشوی زخم آلوده که باز تازه نباشد از رقیق ترین نوع محصول بهره برداری می شود.

 با توجه به اینکه آب ژاول اصفهان که از بهترین و با کیفیت ترین آب ژاول ها است و سبب دفع فاضلاب ها و ضدعفونی برخی مکان‌ها می‌شود؛ پخش آب ژاول به صورت حضوری و غیرحضوری بسیار افزایش یافته است.

برای خرید غیرحضوری می‌توان به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه نموده و محصول با کیفیت را سفارش دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما