تامین کننده سود جامد پرک ماهشهر

سود پرک یک محصول شیمیایی است که برای اولین بار در کشور آلمان جزو صنایع شیمیایی ساخته شده و بعد ها توسط فناوران ایرانی در داخل کشور کارخانه های بزرگ برای ساخت سود کاستیک پرک تاسیس شد و می توان از بزرگ ترین کارخانه های تولید سود کاستیک پرک در کشور به کارخانه سود کاستیک پرک شهر ماهشهر اشاره کرد،سود پرک ماهشهر یکی از سود کاستیک پرک های معروف در شکور می باشد.

تامین کننده سود جامد پرک ماهشهر

معرفی کارخانه های سود پرک در کشور

معرفی کارخانه های سود پرک در کشور در ایران شرکت های بسیاری در سطح کشور وجود دارند که تولیدات انبوه سود کاستیک پرک را انجام می دهند، شرکت های که اکنون در ایران مشغول به ساخت ماده جامد سود کاستیک پرک می باشند،  از شرکت های تولیدی می‌ توان به  شرکت سود کاستیک پرک ماهشهر، شرکت سدیم هیدرو کساید بندر امام حسن، شرکت تولیدی سود پرک اراک و صنایع بزرگ تولیدی سود کاستیک پرک خراسان اشاره کرد. 

تولید کنندگان سود پرک در کشور در تلاش هستند که با ساخت بهترین سود پرک جامد بتوانند به صنایع مختلف غذایی، دارویی، پتروشیمی، کاغذ سازی، رنگ رزی کمک کنند. 

سود پرک یک ماده جامد شیمیایی است که در صنایع مختلف کار برد فراوان دارد و در ساختار الکل، متانول و گلیسیرین نسبت برابری دارد، تولید کننده سود پرک کشور تلاش اند تا سود پرک با کیفیت تری نسبت به سود پرک خارجی تولید کنند. 

سود کاستیک پرک خواص چربی گیری بالای دارد و حلال در محلول های چربی می باشد، این ماده بسیار خطرناک بوده  و در مقابل برخورد با پوست انسان سوزش بسیاری ایجاد می کند و می تواند به بدن صدمه بزند ولی در صنایع رنگ رزي و آرایشی استفاده زیادی از آن می شود. 

کارخانه سود پرک ایران بزرگترین کارخانه تولید سود کاستیک پرک در آسیا می باشد که این ماده را به دیگر کشور ها مخصوصا عراق صادر می کند. 

بزرگترین تولید کننده سود پرک بندر ماهشهر

بزرگترین تولید کننده سود پرک بندر ماهشهر بزرگ ترین تولید کنندگان سود پرک در بندر ماهشهر واقع هستند و به دلیل کیفیت بالای این سود پرک ها در تمام نقاط کشور مورد استفاده قرار گرفته می ‌‌شود، این تولید کنندگان با سود بالای فرو‌ش سود کاستیک پرک ها توانسته اند کار خانه های خود را توسعه دهند و گسترش یابند. 

قیمت این سود کاستیک پرک ها به نوع اون و کار بردی که در صنایع دارند بستگی دارد مثلا قیمت سود کاستیک پرکی که در صنایع غذایی و کنسرو سازی استفاده می شود با قیمت سود  کاستیک پرکی که در صنایع نفتی و پتروشیمی ، رنگ رزي و لوازم آرایشی استفاده می شود بسیار متفاوت است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما