بازار فروش کلسیم کلراید صادراتی

 انواع کلسیم کلراید صادراتی نمک معدنی سفید رنگ کریستالی است که غنی از کلسیم می باشد و در زمانی که در آب حل می شود میزان زیادی گرما را آزاد می کند و کاربردهای زیادی دارد. بازار فروش آن نیز نمونه های درجه یک صادراتی را که دارای خلوص بسیار بالایی است در اشکال مختلفی در دسترس مشتری قرار داده و به بهترین نحو نیاز او را رفع می کند.

بازار فروش کلسیم کلراید صادراتی

هرآنچه باید درباره کلسیم کلراید بدانید

هرآنچه باید درباره کلسیم کلراید بدانید کلسیم کلراید از جمله نمک های معدنی است که از ترکیبات کلر و کلسیم تشکیل شده است و حالتی جامد در دمای اتاق دارد که به عنوان نمونه یونی هالید عمل می کند. از حلالیت بالایی در آب برخوردار بوده و در صورت افزایش دما بر میزان حلالیت آن افزوده می شود که به عنوان منبع یون کلسیم در محلول عمل می کند.

کلسیم کلراید نباید با پوست و چشم در تماس باشد و در محیط کاری که از آن استفاده می شود باید دارای سیستم تهویه باشد که ذرات آن وارد سیستم تنفسی می شود. این ماده با نام های کلرور کلسیم و کلسیم کلرید شناخته می شود که با دو مولکول آب همراه می باشد و به عنوان نمگیر شناخته می شود چون جاذب رطوبت می باشد.

کلسیم کلراید به دلیل اینکه جاذب رطوبت است در کیسه های چند لایه و عایق شده بسته بندی می شود که هوا و رطوبت را وارد نکند و در نتیجه باعث کلوخه شدن این ماده نشود. همچنین حمل و نقل و نگهداری آن باید در فضایی خشک و خنک انجام شود و تهویه هوا نیز باید در محل نگهداری بدرستی صورت گیرد.

تولید کننده انواع کلسیم کلراید صادراتی

تولید کننده انواع کلسیم کلراید صادراتی شرکت تولید کلسیم کلراید صادراتی در کار تولید این محصول با بالاترین سطح کیفیت و بیشترین خلوص است که با تجربه و تخصصی خود و با تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته ای که در اختیار دارد به رفع نیاز بازار می پردازد.

این ماده دارای استفاده های فراوان و کاربرد زیادی است. مانند:

  • در صنایع کشاورزی جهت افزایش میزان کلسیم خاک
  • در صنایع شیمیایی مانند صنعت پلاستیک، تصفیه آب، ایجاد توازن در لاستیک های خودرو، تولید نمک کلسیم دار
  • صنایع نفت و گاز جهت ایجاد چگالی کافی جهت کنترل فشار، ایجاد تورم، جهت جلوگیری از جذب رطوبت
  • صنایع دارویی و پزشکی در احیاء قلب، هایپرماژمزی، آریتمی و …
  • صنایع دام و طیور جهت تقویت استخوان و دندان و انقباض بافت ها و انتقال تکانه های عصبی و فرآیند لخته شدن خون در دوران بارداری و شیردهی
  • صنایع بتون سازی در فصول سرد باعث سفت شدن سریع بتون و مقاومت آن
  • در صنایع غذایی به عنوان نگهدارنده و در لبنیات به عنوان ماده انعقاد یا دلمه دهنده
  • به عنوان ضدیخ و کاهنده نقطه انجماد در جاده ها در زمان وجود برف و یخبندان
  • به عنوان خشک کن و رطوبت گیر
  • جهت متعادل کردن سختی یا نرمی آب استخر یا آکواریوم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما