بازار فروش کلسیم کلراید دارویی

کلسیم کلراید دارویی، از سری مواد شیمیایی موجود در طبیعت است که آن را تماما از آهک به دست می آورند.

از طرفی هم به دلیل کارایی بالای آن در انواع صنایع، از بازار فروش خوبی برخوردار است و افراد می توانند با تهیه آن به صورت عمده، خرید اقتصادی تری داشته باشند.

بازار فروش کلسیم کلراید دارویی

موارد مصرف کلسیم کلراید در صنایع دارویی

موارد مصرف کلسیم کلراید در صنایع دارویی کلسیم کلراید، ترکیبی یونی است که از یون های کلسیم و کلراید بوجود آمده است. این محصول در دمای اتاق جامد بوده و نمک آن در بسیاری از صنایع کارایی دارد. همچنین می توان آن را مستقیما از سنگ آهک به دست آورد. 

استفاده  مناسب از کلسیم کلراید، از بروز اسپاسم عضلانی جلوگیری می کند. همچنین از تزریق کلسیم کلراید در احیای قلب، آریتمی، هایپرمنیزمی هم استفاده می شود. اما نباید در تجویز آن زیاده روی مرد؛ چرا که مصرف بیش از حد آن، مسدود کننده کانال کلسیمی موجود در غشا پلاسمایی است.

کلسیم کلراید، از نظر عملکردی مثل سدیم کلراید است و علاوه بر صنعت دارویی، از آن به عنوان افزودنی و نگهدارنده غذا در صنعت غذایی هم استفاده می شود. استفاده از آن در صنعت ماشین سازی و ساخت ضد یخ ها هم رایج است و می توان آن را در زمستان استفاده کرد.

اما از کلسیم کلراید به همراه منیزیم می توان در بروز مشکلاتی همچون احیای قلب، کاهش شدید کلسیم و مسمومیت استفاده کرد.

کلسیم کلراید، رطوب را به شدت جذب می کند و از آن به عنوان نمگیر هم یاد می شود. به طوری که این ماده باید در بسته بندی های ویژه ای قرار گیرد.  

 کلسیم کلراید، دارای رنگ سفید کریستالی است که در آب محلول بوده و به عنوان منبعی مناسب و غنی از کلسیم شناخته می شود.

از طرفی هم به علت بالا بودن آنتالپی آن، می تواند در حین حل شدن در آب گرمای زیادی را آزاد کند.

همچنین از آن در صنایع خوراکی و دارویی بسیار استفاده می شود و از خاصیت آبدوستی بالایی برخوردار بوده و می تواند به عنوان منبع یون های کلسیم در محلول های آبی مورد استفاده قرار گیرد. 

مرکز پخش کلسیم کلراید 1 کیلویی

مرکز پخش کلسیم کلراید 1 کیلویی کلسیم کلراید 1 کیلویی به دلیل صرفه اقتصادی که دارد، از طرفداران بالایی برخوردار بوده و افراد همواره تمایل به خرید آن دارند. اما افراد برای خرید آن نباید دغدغه ای داشته باشند و می توانند با وجود مرکز فروش و پخش فعال، محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند که این کار در سراسر ایران رخ می دهد.

به همین دلیل است که پخش کلسیم کلراید بسیار فعال می باشد و افراد می توانند در سراسر ایران محصول مورد نظر خود را براحتی به دست آورند. از طرفی هم با خرید عمده آن، می توانند با صرف کم ترین هزینه به بهترین و با کیفیت نوع کلسیم کلراید دست یابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما