بازار فروش کلراید کلسیم معدنی 99 درصد

بازار فروش کلراید کلسیم معدنی ۹۹ درصد در شرکت بازرگانی ما بسیار پرتقاضا می باشد.کلراید کلسیم یک نمک معدنی با ساختار مولکولی بسیار ساده است که معمولاً به شکل جامد سفید رنگ وجود دارد و در آب حل می شود.هم اکنون مطمئن ترین خرید را از طریق نمایندگی ما به ثبت برسانید.

بازار فروش کلراید کلسیم معدنی 99 درصد

انواع بسته بندی کلراید کلسیم معدنی

انواع بسته بندی کلراید کلسیم معدنی انواع بسته بندی کلراید کلسیم معدنی در بسته بندی های حجمی مختلف نظیر بیست و پنج  و پنجاه و صد  کیلوگرمی در بسته های پاکتی، شیشه ای و قوطی ای و پلاستیکی و بشکه ای یا فله می باشد‌.

پودر جامد کلرید کلسیم در بسته بندی های بیست و پنج و پنجاه کیلوگرمی در بازار موجود هستند.این شرکت بازرگانی معتبر که در زمینه خرید و فروش این ماده معدنی فعالیت دارد، بر طبق نیاز مشتری، مقادیر این محصول را در گرید خوراکی یا صنعتی ارائه می کنند. بسته بندی های حاوی کلرید کلسیم را باید در محیط خشک و خنک و به دور از منابع تولید حرارت و گرما نگهداری کرد.

انواع مختلف کلسیم کلراید را بر اساس نوع کاربرد و عملکرد آن  می توان  تقسیم بندی کرد که هر کدام دارای بسته بندی های متنوعی می باشند:

  • تولیدی
  •  ساختاری
  • •صنعتی

انواع ساختاری کلسیم کلراید شامل کلسیت، آرگوانیت، دولومیت می باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاص و کاربرد های مختص به خود است و در بسته بندی های بیست و پنج کیلوگرمی و پنجاه کیلو گرمی بسته بندی شده است.

انواع صنعتی کلسیم کلرابد  شامل سنگ آهک، گچ، سنگ مرمر، تراورتن بوده که هر کدام از اینها دارای ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد های مفیدی می باشند و مانند موارد قبلی در بسته بندی های پنجاه و بیست و پنج کیلو گرمی قابل فروش هستند.

کلرید کلسیم می تواند آب را درون خود نگه دارد؛ به همین دلیل توصیه می شود بسته بندی های حاوی این پودر معدنی را باید در انبارهای خشک و خنک نگهداری کرد. واکنش این ترکیب با آب، یک واکنش به شدت گرماده است.

افزودن این نمک معدنی به سطح جاده ها در هنگام بارندگی، بارش برف و یخ زدگی، از یخ زدن سطح جاده جلوگیری می کند، به این ترتیب تصادف وسایل نقلیه ناشی از سر خوردن در جاده های برفی، به شدت کاهش پیدا می کند.

کاربرد دیگری از کلرید کلسیم، استفاده از آن به عنوان یک ماده خشک کن است. این ماده می تواند رطوبت محیط را جذب کند، بنابراین برای محافظت دستگاه های صنعتی در برابر رطوبت به کار می رود. این ترکیب از نظر جاذب رطوبت بودن، به ترکیب سیلیکاژل شباهت دارد.

مرکز خرید کلراید کلسیم خالص

مرکز خرید کلراید کلسیم خالص عرضه کلراید کلسیم خالص در انواع آزمایشگاهی و صنعتی با بهترین نوع کیفیت صورت می گیرد. این محصول ارزشمند که کاربرد های مفید و فراوانی دارد هم اکنون ارسال آن به سایر نمایندگی های فروش و تمامی مشتریان عزیز از طریق این شرکت تولیدی با مناسب ترین قیمت و‌ بهترین کیفیت در حال انجام است.خرید کلراید کلسیم درجه یک و خالص را هم اکنون از طریق هماهنگی با مدیریت محترم فروش شرکت به سرانجام برسانید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما