بازار فروش سود جامد پرک کریستال

سود پرک کریستال یکی از انواع مواد شیمیایی است که به دلیل خواصی که دارد در صنایع مختلفی استفاده می شود و در بازار به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد، علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی در دیگر کشورها نیز صادرات می شود و در بازار فروش آن نیز اشکال مختلفی از این محصول در دسترس مشتری قرار می گیرد.

بازار فروش سود جامد پرک کریستال

بیشترین کاربرد سود پرک کریستال

بیشترین کاربرد سود پرک کریستال بیشترین کاربرد سود پرک کریستال در عناوین ذکر شده زیر می باشد:

  • رایج ترین کاربرد سود پرک در صنعت کاغذسازی است که باعث سفیدی و شفافیت کاغذ خواهد شد.
  • در صنایع شیمیایی جهت سولفور زدایی در حفاره چاه بکار می رود و در تصفیه آلومینیوم نیز کاربرد دارد.
  • در تولید مواد غذایی مانند نوشابه و لبنیات و شستشوی سبزیجات و میوه جات
  • جهت نظافت و شستشو در تولید مواد شوینده مانند صابون و پودر های شستشوی قالی بکار می رود چون دارای خاصیت چربی زدایی است.
  • در صنایع ماشین آلات، شستشو مخازن، لوله باز کن، صنایع بازیافت، داروسازی، تلخی گیری زیتون، پخت مربا و دباغی

سود پرک ورقه سفید نازک رنگی است که رطوبت را جذب نموده و در آب حل می شود و تولید آن نیز از تبخیر سود مایع می باشد، این ماده با نام های کاستیک سودا، سدیم هیدروکسید، سود سوزآور و سود جامد شناخته می شود و به دلیل اینکه جاذب رطوبت است در بسته بندی های کاملا پوشیده شده وارد بازار می شود که در حمل و نقل و نگهداری آن رطوبت در آن نفوذ نخواهد کرد.

سود پرک دارای خاصیت خورندگی و سوزانندگی است و در صورت تمام با پوست باعث سوختگی می شود.

تولید کنندگان سود پرک خالص در کشور

تولید کنندگان سود پرک خالص در کشور تولید کنندگان سود پرک خالص در کشور فعالیت گسترده ای دارند و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کنند، سود پرک چربی بر بسیار قوی بوده و محیط های اسیدی را خنثی می کند و تنظیم کننده پی اچ نیز می باشد به همین دلیل کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد.

سود پرک از جمله مواد شیمیایی مهمی است که به عنوان ماده اولیه در تولیدات صنایع مختلفی مورد استفاوه قرار می گیرد و در کیسه هایی در وزن ۲۵ کیلویی دو جداره از جنس پلی پروبیلن و پلی اتیلن دو لایه و لمینت دار بسته بندی و وارد بازار های داخلی و خارجی می شود.

سود پرک باید به دور از دی اکسید کربن و رطوبت نگهداری شود و باید در زمان نگهداری درب آن بسته باشد و هوا و رطوبت به داخل آن نفوذ پیدا نکند، در صورت ریزش کردن قابلیت شستشو و جمع آوری را دارد و اگر به روی خاک ریخته شود قلیایی خاک و آب را افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما