بازار خرید کلسیم کلراید مایع خالص

کلسیم کلراید عرضه شده در بازار به دو شکل جامد و مایع قابل خریداری می باشد. این محصول از کاربردهای بسیار متعددی در صنایع مختلف برخوردار است و میزان کارایی آن ارتباط مستقیمی با درجه خلوص آن دارد.

بازار خرید کلسیم کلراید مایع خالص این امکان را به خریداران این محصول می دهد تا با اطمینان از خالص بودن، اقدام به خرید نمایند. جهت آشنایی با نحوه سفارش کلسیم کلراید خالص در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بازار خرید کلسیم کلراید مایع خالص

راه های تشخیص کلسیم کلراید خالص

راه های تشخیص کلسیم کلراید خالص

برای استفاده از همه ویژگی های کلسیم کلراید باید از خلوص بالای این محصول اطمینان حاصل کرد. تست های مختلفی برای سنجش خلوص این محصول وجود دارد که برخی از این روش ها عبارتند از :

انحلال پذیری بالا در الکل : با ریختن 2 گرم از این ترکیب در 20 میلی لیتر آب و در صورت حل شدن کامل آن در آب می توان از میزان بالای خلوص آن اطمینان حاصل کرد.

انحلال پذیری در اسیدها : با اضافه کردن 2 گرم از کلسیم کلراید به 20 میلی لیتر آب و سپس افزودن مقداری محلول باریم کلرید و همچنین 0.5 میلی لیتر اسید هیدرو کلریک نباید با گذشت 12 ساعت هیچ گونه رسوبی ایجاد شود.

واکنش با نمک های آمونیوم : چنانچه 2 گرم از کلسیم کلرید را در 20 میلی لیتر از محلول هیدروکسید سدیم بجوشانیم و با شناساگر کاغذ لیتموس آن را  بسنجیم نباید این کاغذ به رنگ آبی در آید چون نشان دهنده وجود ناخالصی در کلسیم کلرید است. 

باریم : چنانچه 2 گرم کلسیم کلرید را با 20 میلی لیتر آب مخلوط نمایم و 20 میلی لیتر محلول سولفات کلسیم را به آن اضافه کنیم نباید پس از گذشت سه ساعت هیچ گونه رسوبی از  کلسیم کلرید خالص ایجاد شود.

از طریق تست های ساده بالا می توان از خالص بودن یا نبودن این محصول اطمینان حاصل نمود.

مرکز فروش کلسیم کلراید صادراتی

مرکز فروش کلسیم کلراید صادراتی

فروش کلسیم کلراید با درجه خلوص بالا باعث شده است که این محصول نه تنها در بازارهای داخلی طرفداران زیادی داشته باشد بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر شود.

کلسیم کلراید صادراتی را می توانید در تماس با مرکز فروش این محصول و کسب اطلاعات بیشتر از مسئول فروش ما در زمینه مشخصات آن سفارش دهید. برای سفارش این ترکیب نیازی به مراجعه حضوری به مرکز فروش ما نبوده و شما در هر ساعت شبانه روز تنها با مراجعه به وب سایت ما می توانید به صورت آنلاین و با مشاهده انواع مختلف این محصول نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

همچنین سفارشات خریداران در بسته بندی های پلمپ و کاملا ایزوله به آدرس آن ها در هر نقطه از ایران که مایل باشند ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما